Graspop Metal Meeting 2026

Om het allemaal achter ons te laten....if possible.....
Ik zit niet altijd mee te lezen hier, 1lees soms maanden terug. Na wat ons gebeurt is, zitten sommigen nog steeds niet lekker in ons vel....is lastig een plek te geven, een mega anticlimax na 10 jaar.....is lastig om vooral nu negatieve reacties de juiste plek te geven, mijn huid is normaal wel dikker......maar mijn reactie was zeker overtrokken en onnodig. Mijn excuses hiervoor en lets drink some beers. I take the blame.
Om nog heel kort terug te komen op onze laatste editie in 2027.....het is zoals hiervoor genoemd. We willen de pitfest familie de kans te geven om een ticket te kopen en daarom maken we geen bands bekend om niet "vol" te lopen met bandfans. En ja de 300 tickets zullen snel gaan sowieso. De fb pitfestpagina word door iemand anders beheerd van ons team btw.
Nogmaals excuses.....
Een glas er op ;)
Op Pitfest of op Graspop! ;)

Even een vraag voor de insiders onder ons. Ik heb horen waaien dat er buiten de 47 jarige Duitser nog doden vielen op Graspop, maar dag hier nooit over gecommuniceerd is naar de media toer. Klopt dit of os dit weer een verzonnen verhaal dat de ronde doet?

De persoon die het mij zei deed er heel vaag over en wou er niets verder over zeggen.

Even een vraag voor de insiders onder ons. Ik heb horen waaien dat er buiten de 47 jarige Duitser nog doden vielen op Graspop, maar dag hier nooit over gecommuniceerd is naar de media toer. Klopt dit of os dit weer een verzonnen verhaal dat de ronde doet?

De persoon die het mij zei deed er heel vaag over en wou er niets verder over zeggen.
Op het festival zelf alleen inderdaad van die overleden Duitser meegekregen. Wel een paar keer mensen met hitteberoerte afgevoerd zien worden, maar niets over andere doden gehoord

Volgens mij klopt er niks van. Anders zou de media er wel gretig op inspringen om metal weer in een slecht daglicht te zetten.
En die ene persoon heeft gewoon pech gehad allicht had net zo goed thuis kunnen gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Piebe71
Een beetje stomme vraag maar ik heb niet eerder borg hoeven betalen... Wanneer ontvangen we de borg van de inferno tent retour? En krijg ik daar bericht van? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Een beetje stomme vraag maar ik heb niet eerder borg hoeven betalen... Wanneer ontvangen we de borg van de inferno tent retour? En krijg ik daar bericht van? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
in 2024 kwam de borg refund op 1 juli en in 2025 op 22 juli dus het zal niet lang meer duren gok ik

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973
Er is één ding dat nog langer duurt dan skullies terugbetalingen en dat zijn de inferno waarborgen 😋, vorig jaar heb ik die op 22 juli teruggekregen.

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973

Users who are viewing this thread