Graspop Metal Meeting 2026

Dat kan niet, dan zou er 2x 10 arrosticini moeten staan, toch?
Als er voor iets een 'free skully' wordt gebruikt, dan wordt het aantal consumpties (links) met één verminderd, maar het aantal aangerekende skullies (rechts) klopt (normaal gezien) wel met wat je besteld hebt.

Hoe dit in de screenshot van JamieLv91 staat komt dus overeen met een bestelling van twee porties, waarbij er voor één portie een free skully werd gebruikt.
Alleen zegt hij dat hij nooit twee porties heeft besteld, maar zo te zien werd het toch zo aangerekend. Duur foutje...
 
  • Thinking
Waarderingen: JamieLv91 en MetalLimbo
Ik heb op donderdag zelfs 2x Jupiler 0.0 erbij staan, die heb ik ook zeer zeker niet besteld, laat staan gedronken... 😂
Hmm... Waar ik bij vorige berichten nog kon denken dat men het wellicht gewoon vergeten was of verkeerd besteld ofzo, ben ik er nu wel van overtuigd dat er wat mis is gegaan met aanslaan. MetalLimbo die een 0.0 bestelt, de kans dat Metallica volgend jaar de Metal Dome opent acht ik groter.
 
Ik heb op donderdag zelfs 2x Jupiler 0.0 erbij staan, die heb ik ook zeer zeker niet besteld, laat staan gedronken... 😂
Ik vermoed dat ook dat gewoon 2 halve liters zijn geweest, en verkeerd aangeslagen.

Op de hele vrijdag blijkbaar 18 halve liters afgetikt, daar moeten wel een hoop fouten zijn gemaakt (maar niet per se door het barpersoneel 😅🤪)...
Zo herkenbaar dit: Nee hoor. Heb ik niet gehad. Volgende dag die kleine man met die grote hamer in je hoofd: jawel😉
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo
Mij werd gezegd dat mijn glas altijd leeg was...

Vind het ronduit schandalig eigenlijk als het echt zo is en was denk ik voor mij de laatste keer Graspop zo. Ben wel klaar met die uitknijperij elke keer.

Zie ondertussen wel wat mensen die al de moeite hebben genomen contact op te nemen, maar is het een bug of niet? Ben anders gewoon €15 aan het doneren aan de dikke bollebozen van LN en dan had ik liever iedereen hier een rondje 0,5L + mitrailette gegeven.
Ach, jij roept al 3 jaar dat je het een oplichters bende vind en je blijft terugkomen. Mooie Pinokkio 😆😆
 
Hmm... Waar ik bij vorige berichten nog kon denken dat men het wellicht gewoon vergeten was of verkeerd besteld ofzo, ben ik er nu wel van overtuigd dat er wat mis is gegaan met aanslaan. MetalLimbo die een 0.0 bestelt, de kans dat Metallica volgend jaar de Metal Dome opent acht ik groter.
Als er bij mij 0.0 had gestaan was ik persoonlijk naar het hoofdkwartier gereden om verhaal te halen. Beetje mijn reputatie bezoedelen
 
Ik zie bij mij enkele vreemde dingen, maar ik merk ook dat de lieftallige dame bij Beers & Stories maar drie Karmelieten had ingegeven, terwijl ik er vijf besteld en meegekregen had. Dus klagen mag ik zeker niet. (Valse hoop moet ik ook niet koesteren, want ze was way out of my league).

Ik denk trouwens dat die toestellen ook niet helemaal hittegolfproof zijn. Als uw gsm-scherm volhangt met zweet en zonnecrème, begint dat 'Fuck dees fucking kut kak machien' ook af en toe raar te doen.
Die schermen waren vooral niet regenproef! Had een shift tijdens The Offspring en elke regendruppel zorgde voor een extra bestelling. Toen was de chaos wel ff groot achter de bar, probeer dat ding maar eens droog te houden als je voorovergebogen in de regen staat
 
Die schermen waren vooral niet regenproef! Had een shift tijdens The Offspring en elke regendruppel zorgde voor een extra bestelling. Toen was de chaos wel ff groot achter de bar, probeer dat ding maar eens droog te houden als je voorovergebogen in de regen staat
Daarom was ik die avond zo duur uit bij jullie aan de bar😉 Het meezwaai moment was wel gouden trouwens..jammer dat ik daar geen filmpje van heb gemaakt
 
  • Metal!
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread