Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.Bekijk bijlage 21397

Maar heeft ie dan nog een mail gestuurd, bedenk ik me net… Dit had ie ook direct kunnen vermelden als ie de organisatie had gemaild. No way dat ie die informatie dan nog later via een nieuwe mail heeft gekregen?

Ik snap dat een band zich aan een tijd hoort te houden... Maar dit was je Marquee sub-afsluiter, en dan kan een beetje uitstelling niet?

Marquee was altijd mijn favoriete plek maar de hitte, planning en die nieuwe kut barriëre hebben dat goed verpest dit jaar.

Diezelfde die meldde dat de eerste headliner voor 2027 vandaag bekend gemaakt zou worden, meld nu dat het voor of na de laatste headliner bekend wordt. Ben benieuwd of dit effectief zo gaat zijn.Bekijk bijlage 21397
Als ze het in oktober of november aan kondigen is het nog steeds na de laatste headliner eh.

Zo kan ik ook voorspellen

Btw als nog iemand interesse heeft, hier op Graspop bij een Live Is Live ticket verkrijgbaar voor 75 euro (IM dag). Ben nu nog op GMM aanwezig tot 01 h 30

Een gekocht eh

word moe van mensen die een stoere bijdehante opmerking maken zonder te lezen.
of te begrijpen

net als dat nieuwe stroming de sfeer verzieken

maar spreek jullie over 3 jaar wel als dit niet meer is wat het was

Fin

Als je dacht dat de headlineshows van gisteravond niet getopt konden worden, dan is hier Sabaton.

Wat de fuck is dit joh

Users who are viewing this thread