Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Within Temptation erg sterk wat ik ervan zie op de stream. Zin gekregen in die Bospop show, terwijl ze me de vorige keer (lang geleden op Paaspop) juist een beetje tegenvielen. Hoe was dit voor de mensen die er bij waren?

• Leuk
Waarderingen: J00st
Schrik toch wel van de reacties hier en op socials over het gebrekkige hitteplan. Vorig jaar nog de heetste editie ooit gehad volgens mij, ging toch allemaal goed. Hoe kan het dan dat het dit jaar zo anders is? Te weinig waterpunten / lange wachtrijen lees ik overal. Kan echt niet, gewoon gevaarlijk. Ook de Marquee die blijkbaar ondraaglijk heet is, dat was vorig jaar toch best te doen in mijn herinnering. Hoe dan ook, hoop dat ze er wat aan doen vanaf morgen (nog warmer dan vandaag). Let goed op jezelf metalminnende vrinden, tot zaterdag!
Doorgewinterde festivalganger, maar wat een kut zooi was het. Ben er ondertussen op voorbereid maar kreeg het behoorlijk benauwd vandaag.

Honderden euros LiveNation. Honderden euros per persoon. Je regelt echter geen fuck als het nodig is...

Ik kom net van Anthrax, prachtige show met heel veel enthousiasme en interactie. Het verschil met hen en Limp Bizkit is wel erg enorm
Limp Bizkit is kut. Was het altijd al, maar nu nog meer.

Ach, kunt net als de regen nu de meeste schijt maar gehad hebben.

• Leuk
Waarderingen: kvdb
Die regen moet toch deugd hebben gedaan.

Ik ben hier op mijn werk effe buiten gaan staan om af te koelen.

Doorgewinterde festivalganger, maar wat een kut zooi was het. Ben er ondertussen op voorbereid maar kreeg het behoorlijk benauwd vandaag.

Honderden euros LiveNation. Honderden euros per persoon. Je regelt echter geen fuck als het nodig is...
Wat heeft LN er nu weer mee te maken?
Zijn misschien aandeelhouder maar team rond Peter en Bob werkt onafhankelijk aan de productie van dat festival. Peter kennende sturen ze tegen morgen wel bij.

Users who are viewing this thread