Graspop Metal Meeting 2026

Dag beste kijkers,

Ik heb de temperaturen een beetje kunnen laten zakken (voorlopig) De meese modellen geven geen onweer, maar er kan toch nog een kan zijn. Je weet maar nooit.
wo - ma
24, 26, 32, 31, 28, 27
15, 18, 20, 19, 17
Neerslag? Zie afbeelding
Wind: rose
Vrijdag en zaterdag zijn nog een beetje onzeker, Zondag en maandag heel onzeker.

Morgen zijn we er weer met meer weer.
1781377209511.png

Waren de laatste 2 annulaties waar ze een vervanger voor hebben gevonden een paar weken geleden aangepast op de site?
Btw als ik op zoek ben naar gekke dingen. what da... is

Oranssi Pazuzu​

Kan één van de hoogtepunten of één van de dieptepunten worden van de dag. :o

• Winning
Waarderingen: Projunk
Waren de laatste 2 annulaties waar ze een vervanger voor hebben gevonden een paar weken geleden aangepast op de site?
Btw als ik op zoek ben naar gekke dingen. what da... is

Oranssi Pazuzu​

Kan één van de hoogtepunten of één van de dieptepunten worden van de dag. :o
Ellende en Combichrist zijn dat.

Maar ik heb ook heel veel zin in Oranssi Pazuzu

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
:mad: Gehoopt voor donderdag nog tickets te kunnen scoren in de straten rond het terrein. Niet bij stilgestaan dat de tickets dit jaar enkel nog digitaal zijn. Zogezegd om scalping tegen te gaan maar eigenlijk gewoon als extraatje voor Ticketmaster. Nu passeren ze bij doorverkooptickets twee keer langs de kassa.

Hmm lastig te zien vanuit deze hoek maar de scheiding tussen North en South vooraan lijkt ook nu (nog?) afwezig (net als op de map)
Welkom op het forum philip :)

Die scheiding zijn gewoon wat hekken dus dat kunnen ze ook woensdag nog wel neerzetten bijvoorbeeld

Iemand hier had de organisatie gemaild geloof ik en kreeg het antwoord dat de scheiding er wel gewoon weer komt

Users who are viewing this thread