Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I think a large part of the area around the main stages is getting a revamp, there's no drink stand or skydeck on the map yet.
So, I think they will update the map data there probably on thursday or something, once the festival arena is open
The Jupiler Stage looks disproportionally big on the map too, but is the same size as every year if you look at the video from Stubru.Bekijk bijlage 21188
Maybe instead of screens at the stages, they invested in overlaying a live stream of the performance on the respective stage so you can follow the performance from your phone, bigger stage = bigger video
The Jupiler Stage looks disproportionally big on the map too, but is the same size as every year if you look at the video from Stubru.Bekijk bijlage 21188
Nog een warmte tip: shaduw op de camping!
Zorg dat je ook buiten je tent in de schaduw kan zitten.
Kan je simpel met een doek, 4 ringen aan de hoeken, en twee palen.
Inderdaad, staat nu wel vast.
Kijkend naar het schema van @Joslittel , die na Ankor moet werken achter de bar, zou ik willen voorstellen om de meeting voor deze keer niet bij het grote kruis, maar bij de bar helemaal linksvoor in de hoek bij de North Stage te doen.
Is dat een plan?
Lijkt me voor jullie een goed idee. Maar ik vrees dat ik jullie dat moeilijker ga vinden als slechtziende. Daarom stel ik voor dat er tenminste 1 iemand op me wacht vlak na ankor (14:05) Dan kunnen we nog nakomen naar de bar.
Apple hallucineert graag. Had het gisteren ook gezien. Dat is echt een paar graden boven de temperatuurmarge volgens meteo dat van 22 tot 34 ongeveer ligt in het weekend. Het kan echt nog alle kanten op ma denk eerder richting 30 graden. Straks meer.
Edit: Hoor juist dat mijn apple watch voor volgende zondag in dessel 34 graden geeft dus op dat vlak klopt het wel.
Ik zal nu al posten voordat de temperaturen weer verder gaan hallucineren
wo - ma
25, 29, 31, 29, 30, 25
16, 19, 19, 19, 19
neerslag: zelden kan op een klein buitje of mss eens een thunderstruck?
wind: Heeft iemand een waaiertje?
Vooral het weekend is nog onzeker. Maandag lijkt de afkoeling. Dinsdag of zondag kan ook al wat afkoeling zijn. Timing weten we nog niet zeker. Maar als je verder kijkt zijn het geen grote hoeveelheden neerslag of neit koud gelijk nu. Dus een warmteonweer heel mss?