Graspop Metal Meeting 2026

The stages of the In-App Map look twice as big as 2024... do you think that is real? They use the whole width on the map!

Bijlagen

• Screenshot 2026-06-12 154046.png
    Screenshot 2026-06-12 154046.png
    431,4 KB · Weergaven: 51
The stages of the In-App Map look twice as big as 2024... do you think that is real? They use the whole width on the map!
I think a large part of the area around the main stages is getting a revamp, there's no drink stand or skydeck on the map yet.
So, I think they will update the map data there probably on thursday or something, once the festival arena is open

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Dwarf
Nog een warmte tip: shaduw op de camping!
Zorg dat je ook buiten je tent in de schaduw kan zitten.
Kan je simpel met een doek, 4 ringen aan de hoeken, en twee palen.

Ik heb deze: https://www.decathlon.be/nl/p/luifelstokken-voor-kampeertent-shelter-of-tarp-2-stuks/123628/m8358159
en een zeil van alie oid.
Twee punten vast aan mn tent, de andere twee met die stokken, en daar dan twee koordjes + piket aan. Houd zelfs met matige wind goed stand!

1781275778295.png
Grofweg :D
Richting van de zon is hierbij wel belangrijk!

Inderdaad, staat nu wel vast.
Kijkend naar het schema van @Joslittel , die na Ankor moet werken achter de bar, zou ik willen voorstellen om de meeting voor deze keer niet bij het grote kruis, maar bij de bar helemaal linksvoor in de hoek bij de North Stage te doen.
Is dat een plan?

Kunnen we hem gelijk van wat klandizie voorzien. 😉🍻
Lijkt me voor jullie een goed idee. Maar ik vrees dat ik jullie dat moeilijker ga vinden als slechtziende. Daarom stel ik voor dat er tenminste 1 iemand op me wacht vlak na ankor (14:05) Dan kunnen we nog nakomen naar de bar.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Euh, wat is dit nu weer 🥵 die zondag overleven we niet…
Bekijk bijlage 21166
Apple hallucineert graag. Had het gisteren ook gezien. Dat is echt een paar graden boven de temperatuurmarge volgens meteo dat van 22 tot 34 ongeveer ligt in het weekend. Het kan echt nog alle kanten op ma denk eerder richting 30 graden. Straks meer.
Edit: Hoor juist dat mijn apple watch voor volgende zondag in dessel 34 graden geeft dus op dat vlak klopt het wel.

Dag beste kijkers,

Ik zal nu al posten voordat de temperaturen weer verder gaan hallucineren
wo - ma
25, 29, 31, 29, 30, 25
16, 19, 19, 19, 19
neerslag: zelden kan op een klein buitje of mss eens een thunderstruck?
wind: Heeft iemand een waaiertje?

Vooral het weekend is nog onzeker. Maandag lijkt de afkoeling. Dinsdag of zondag kan ook al wat afkoeling zijn. Timing weten we nog niet zeker. Maar als je verder kijkt zijn het geen grote hoeveelheden neerslag of neit koud gelijk nu. Dus een warmteonweer heel mss?

Morgen zijn we er weer met meer weer.

• Geweldig
Waarderingen: CedricH

Users who are viewing this thread