Best Kept Secret 2026

Zit te kijken naar die volledige 3voor12 opname van De La Soul.

Wat een heerlijk publiek zeg. Die eten uit hun handen.

En wat een verschil met dat stugge veld op RW vorig jaar. (Zelf zonder de full band die er toen wel was, zelf met nog niet half zoveel zon als toen.)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude
Ik heb niet megaveel met Into My Arms. Ik ga dan voor de geweldige uitvoering van Jubilee Street.

En verder ook Madra Salach zoals hier al genoemd, maar ook Merol die aan het einde vd set Slayyyter er in gooide.
 
Zit te kijken naar die volledige 3voor12 opname van De La Soul.

Wat een heerlijk publiek zeg. Die eten uit hun handen.

En wat een verschil met dat stugge veld op RW vorig jaar. (Zelf zonder de full band die er toen wel was, zelf met nog niet half zoveel zon als toen.)
Publiek heeft echt enkele shows naar een next level getild wel hoor. Mula, JVB, De la Soul, Nick Cave, Genesis Owusu om er een aantal te noemen.
Maakt het des te meer ontzettend jammer dat er zoveel mensen last hebben gehad bij Aldous Harding.
 

Users who are viewing this thread