Best Kept Secret 2026

Als ik die man al zie....een uitstraling van een zak met paling. Met z'n gefluister en z'n quasi poëtische gewauwel. Voor mij een allergie artiest.
Was jij ook niet degene die BKS gangers maar anwb stelletjes vind?

Geen flauw idee of jij een vaste BKS ganger bent of je dit jaar voor het eerst gaat, maar door al die negatieve reacties vraag ik me soms wel af of BKS uberhaupt het festival voor jou is, want volgens mij zou Spinvis toch prima op BKS passen?

DITZ trouwens ook prima, vind beide artiesten erg fijn.

Hoi, ik heb een vraag. Ik ben op dit moment in Barcelona voor Primavera. Gisteren heb ik voor het eerst heel hard moeten janken op een festival omdat MacDemarco een van mijn grote helden is en het festival gisteren grotendeels werd afgelast waardoor ik jem niet gezien heb. Ik wil daarom kijken of ik toch naar BKS kan voor een dagje. Grote probleem is allen thuis komen. Ik ben ook groot Gorillaz fan en het wordt zeer zeer krap om de laatste trein te halen. Is er iemand die misschien een plekje over heeft in de auto richting Utrecht of Amsterdam? Of een van de andere steden met nachtnetwerk? Delft, Leiden, Rotterdam, Den Haag? Naast heel veel dankbaarheid betaal ik uiteraard mee aan de benzine en krijg je van mij uiteraard een hele sloot bier (of iets anders). 😇
Probeer de Slinger app

3 nummers ver in de Primavera-livestream van Ethel Cain en ik ben helemaal overtuigd: dit zou wel eens hét hoogtepunt van BKS kunnen worden (al blijft het natuurlijk balen dat het niet in de TWO zal zijn).

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Matthijs
Wat ontzettend balen zeg! Ik kan je zelf niet helpen, maar je zou het ook even kunnen proberen in de whatsappgroep

Dank voor de tip!

En tja, je moet je altijd blijven realiseren dat het een privilege is om uberhaupt naar festivals te kunnen gaan dus we overleven het wel. Maar dat neemt niet weg dat het heel zuur is.

Was jij ook niet degene die BKS gangers maar anwb stelletjes vind?

Geen flauw idee of jij een vaste BKS ganger bent of je dit jaar voor het eerst gaat, maar door al die negatieve reacties vraag ik me soms wel af of BKS uberhaupt het festival voor jou is, want volgens mij zou Spinvis toch prima op BKS passen?

DITZ trouwens ook prima, vind beide artiesten erg fijn.
Iedereen is hier echt steeds bloedserieus. Ik overdrijf uiteraard (flink). Ik ben al vaker naar BKS geweest en ik ga dit jaar weer. Ik vind BKS dit jaar het beste programma hebben. Ik ga elk jaar naar festivals. Ook naar LL, DTRH.

Mijn vrienden zijn echter afgehaakt mbt BKS. Erg jammer maar ook wel begrijpelijk.

BKS is wel echt by far het braafste festival qua publiek. Met bijna geen (interessant) nachtprogramma. Dat is echt wel prettig mbt goed optredens meekrijgen. Maar ik mis toch wel een heel veld dat los staat te gaan. Vorig jaar bv tijdens Bloc Party op DTRH. Hele groepen dansen, springen, meezingen. Dat geeft mij ook een echt festivalgevoel. Op BKS denk ik af en toe....bij het publiek mag wel wat peper in de reet. De ANWB stelletjes.....(grapje!!).

Ook dit jaar ook weer aardig wat "low energy" artiesten. Soms een aantal achter elkaar. Anna von Hauswolff was wel een scherpe boeking. Dan is Spinvis voor mij een downgrade (qua persoonlijke smaak maar ook qua energie).

Ik houd van mooie rustige concerten. Maar op festivals mag het af en toe ook wel goed los gaan vind ik. Soms gaat de balans wel erg naar het ingetogener werk.

Maar om het positief te houden. Ik kijk uit naar:

NewDad, Blood Incantation, Jack White, Nick Cave (die trok me over de streep om te gaan), Curtis Harding, Genesis Owosu en Ethel Cain.

Als ik die man al zie....een uitstraling van een zak met paling. Met z'n gefluister en z'n quasi poëtische gewauwel. Voor mij een allergie artiest.
Ik was het erg met je oneens over je uitspraak over ANWB-stelletjes en krentebollen, maar hierin kan ik je geen ongelijk geven. Dat is voor mij ook echt 100% een allergie artiest.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread