Best Kept Secret 2026

Ik weet niet hoe het in jullie omgeving is, maar ik hoor best wel hype rondom BKS. Veel meer dan ik ooit gemerkt heb. Vooral de line-up wordt geprezen. En ook hoor ik best wat geluiden dat iets als DTRH te massaal geworden is (en LL te yupperig)
Ik hoor dit jaar ook verrassend veel mensen over BKS met dezelfde redenen. Bij de line-up worden dan over het algemeen wel vooral de drie namen boven aan de poster genoemd. Niets Aalberts (3voor12 en de eerste jaren hoofd marketing BKS) heeft wel eens gezegd dat voor de meeste festivalposters geldt dat die grootste namen verreweg de meeste impact hebben op de kaartverkoop en dit is natuurlijk ook wel heel wat anders dan Eefje/Soulwax/Michael. Maar inderdaad, ook dat minder massale en meer op de muziek gerichte heb ik meerdere keren gehoord.

Ik heb zelf in eerste instantie ook een kaart gekocht voor BKS omdat ik meteen verkocht was door de drie headliners en de namen eronder. Daarnaast staat BKS al een tijdje op mijn lijst en denk ik dat het festival heel erg bij mij past. Ook het feit dat ik vaak hoor dat het minder massaal en rustiger is, omdat het bijna nooit uitverkocht is, voelde prettig. Dat laatste geld alleen nu niet meer echt (gelukkig voor BKS).

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Zó jammer van AvH, had daar echt naar uitgekeken. Opent wel voor mij weer opnieuw de hoop voor The Haunted Youth, als je het hebt over realistische vervangers.
Oe ja, die zouden ook wel behoorlijk geweldig zijn op die spot.

Maar anders is Dressed Like Boys - Sheyma (en als dat toch niet veel blijkt te zijn op The Floor, gewoon even iets als Men an Tol) ook echt dikke prima, maar Anna was wel een potentieel vijfsterrenoptreden dat nu wegvalt.

Hoi, ik heb een vraag. Ik ben op dit moment in Barcelona voor Primavera. Gisteren heb ik voor het eerst heel hard moeten janken op een festival omdat MacDemarco een van mijn grote helden is en het festival gisteren grotendeels werd afgelast waardoor ik jem niet gezien heb. Ik wil daarom kijken of ik toch naar BKS kan voor een dagje. Grote probleem is allen thuis komen. Ik ben ook groot Gorillaz fan en het wordt zeer zeer krap om de laatste trein te halen. Is er iemand die misschien een plekje over heeft in de auto richting Utrecht of Amsterdam? Of een van de andere steden met nachtnetwerk? Delft, Leiden, Rotterdam, Den Haag? Naast heel veel dankbaarheid betaal ik uiteraard mee aan de benzine en krijg je van mij uiteraard een hele sloot bier (of iets anders). 😇

• Sad
Waarderingen: spongebobsong
Oe ja, die zouden ook wel behoorlijk geweldig zijn op die spot.

Maar anders is Dressed Like Boys - Sheyma (en als dat toch niet veel blijkt te zijn op The Floor, gewoon even iets als Men an Tol) ook echt dikke prima, maar Anna was wel een potentieel vijfsterrenoptreden dat nu wegvalt.
My thought exactly!

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Hoi, ik heb een vraag. Ik ben op dit moment in Barcelona voor Primavera. Gisteren heb ik voor het eerst heel hard moeten janken op een festival omdat MacDemarco een van mijn grote helden is en het festival gisteren grotendeels werd afgelast waardoor ik jem niet gezien heb. Ik wil daarom kijken of ik toch naar BKS kan voor een dagje. Grote probleem is allen thuis komen. Ik ben ook groot Gorillaz fan en het wordt zeer zeer krap om de laatste trein te halen. Is er iemand die misschien een plekje over heeft in de auto richting Utrecht of Amsterdam? Of een van de andere steden met nachtnetwerk? Delft, Leiden, Rotterdam, Den Haag? Naast heel veel dankbaarheid betaal ik uiteraard mee aan de benzine en krijg je van mij uiteraard een hele sloot bier (of iets anders). 😇

Wat ontzettend balen zeg! Ik kan je zelf niet helpen, maar je zou het ook even kunnen proberen in de whatsappgroep

Ik heb zelf in eerste instantie ook een kaart gekocht voor BKS omdat ik meteen verkocht was door de drie headliners en de namen eronder. Daarnaast staat BKS al een tijdje op mijn lijst en denk ik dat het festival heel erg bij mij past. Ook het feit dat ik vaak hoor dat het minder massaal en rustiger is, omdat het bijna nooit uitverkocht is, voelde prettig. Dat laatste geld alleen nu niet meer echt (gelukkig voor BKS).
You're in for a treat. Met diezelfde redenering kwam ik drie jaar terug voor het eerst. Meteen een vaste plek op de agenda. Uitverkocht of niet, het is er écht fijn en relaxed. Zoveel zin in!

Zó jammer van AvH, had daar echt naar uitgekeken. Opent wel voor mij weer opnieuw de hoop voor The Haunted Youth, als je het hebt over realistische vervangers.
Heel goed mogelijk. THY zit in het Friendly Fire roster, heeft een gaatje rond BKS in agenda én heeft de tunes. Graag! Maar alleen als MBV écht niet kan.

• Haha
Waarderingen: Glow

Users who are viewing this thread