Lowlands 2025

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
344
628
Ik ga hem hier alvast droppen: ik ben bang dat een van de elektronische headliners Disclosure kan zijn. Hinten op de komst van een nieuwe album, nieuwe live show die nog niet in Nederland gespeeld is, en de hits tot nu toe slaan aan bij een breed publiek. Hebben te recentelijk nog op BKS/DTRH gestaan.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: LLoww

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
Ik ga hem hier alvast droppen: ik ben bang dat een van de elektronische headliners Disclosure kan zijn. Hinten op de komst van een nieuwe album, nieuwe live show die nog niet in Nederland gespeeld is, en de hits tot nu toe slaan aan bij een breed publiek. Hebben te recentelijk nog op BKS/DTRH gestaan.
Ugh... dan liever die Charlotte de Witte b2b Amelie Lens show.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
706
433
Ik ga hem hier alvast droppen: ik ben bang dat een van de elektronische headliners Disclosure kan zijn. Hinten op de komst van een nieuwe album, nieuwe live show die nog niet in Nederland gespeeld is, en de hits tot nu toe slaan aan bij een breed publiek. Hebben te recentelijk nog op BKS/DTRH gestaan.
Dat ze recentelijk nog op dtrh en bks hebben gestaan zou nou net precies de reden moeten zijn om ze niet te boeken.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: davadude en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Classic act:

- The Offspring
- Alanis Morissette
- Moby
- K’s Choice
- Weezer
- Placebo
- Pixies
- Alice Cooper
- Dr. Dre
- Faith No More
- Skunk Anansie
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
706
433
Hahaha ja sorry man, maar ik kan er niet veel beters van maken. Maar smaken verschillen, dus wie weet!
Ben wel benieuwd of je op feestjes ook op die manier de vibe killed.

Edit: Neem me trouwens mee naar die kerkdiensten van je, klinkt alsof daar alleen maar kwaliteitmuziek gedraaid wordt.
 
  • On fire
Waarderingen: @Marc

soepstengel

Playlistbediener
23 jul 2024
21
41
Ik heb Moby een x live gezien, ik denk dat een zondagse kerkpreek nog interessanter is om te zien.
Dan nodig ik je bij ons op camping 2 uit, om de jaarlijkse kerkdienst bij te wonen om 10:30! Een zeer eerbiedige dienst, waar u uw hart me zal verrijken! Zodat uw zondag niet meer kapot kan!
 
  • Haha
Waarderingen: Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken