Lowlands 2025

Net terug van Tinlicker & Metropole Orkest in Tivo. Heel vet, wat zou dat goed werken als afsluiter van de Heineken zeg!

Stonden eerder ook in die opstelling op ADE:
Toch even irritant doen; Er is een reden dat de meeste festivals die iets met een orkest doen dit op het begin van de dag doen (NNO, sor+sorkest). Het is later op de dag namelijk een logistieke clusterfuck.

Net terug van Tinlicker & Metropole Orkest in Tivo. Heel vet, wat zou dat goed werken als afsluiter van de Heineken zeg!

Stonden eerder ook in die opstelling op ADE:
Gaaf! Ga ze vanavond zien, maar dan zonder orkest. Lijkt me inderdaad een boeking die niet zou misstaan op Lowlands! Als je ze dan gelijk op zondag boekt, kun je daarna lekker efficient Black Sun Empire op de India after zetten.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: LLoww en WTSGD
Toch even irritant doen; Er is een reden dat de meeste festivals die iets met een orkest doen dit op het begin van de dag doen (NNO, sor+sorkest). Het is later op de dag namelijk een logistieke clusterfuck.
Fair enough. Dan maar als opening op de donderdagavond! ;)

• Leuk
Waarderingen: Dante
Amyl and the sniffers
Zou dat een kans zijn?? . Worden met het jaar beter en beter...goede live act

Bekijk bijlage 12215

Nog een goede week om je stem uit te brengen voor de Tijdloze Top 100 van Festileaks!
Doe het nu!

Even jullie zienswijze peilen. The XX is met nieuwe muziek bezig en vraag me af waar en hoe we ze kunnen gaan zien
Zijn ze inmiddels te groot voor LL?
Gaan ze überhaupt festivals doen?

Even jullie zienswijze peilen. The XX is met nieuwe muziek bezig en vraag me af waar en hoe we ze kunnen gaan zien
Lijkt op z'n vroegst dat die in het najaar gaan touren aangezien Jamie XX nog solo tourt, maar ik zou eerder al aan 2026 denken.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Te groot voor LL lijkt me niet in ieder geval. Als je Billie Eilish kan boeken, kan je zeker The XX ook boeken. Denk dat 80% van het LL publiek overigens ook niet veel verder komt dan Intro

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Timmetje
Te groot voor LL lijkt me niet in ieder geval. Als je Billie Eilish kan boeken, kan je zeker The XX ook boeken. Denk dat 80% van het LL publiek overigens ook niet veel verder komt dan Intro
Crystalised zal ook wel bekend zijn bij een grote groep.

Waar haal je dat vandaan?
Was in 2017 gewoon één van de beste optredens van het gehele affiche en The xx is juist bij zowel millennials en de wat oudere Gen-Z’ers nog steeds goed populair. Lijkt me ideale band voor Lowlands.

Ik denk dat Billi Elish en dubbel/koppel boeking is geweest met haar 1e keer en daarom er nog een keer was. Geluk voor LL dus.
Voor ene reunie van de XX gelden denken andere uitgangspunten

Waar haal je dat vandaan?
Was in 2017 gewoon één van de beste optredens van het gehele affiche en The xx is juist bij zowel millennials en de wat oudere Gen-Z’ers nog steeds goed populair. Lijkt me ideale band voor Lowlands.
Die gaan ze zeker niet laten lopen als ze volgend jaar weer touren.

Ik denk dat Billi Elish en dubbel/koppel boeking is geweest met haar 1e keer en daarom er nog een keer was. Geluk voor LL dus.
Voor ene reunie van de XX gelden denken andere uitgangspunten
Over dubbel/koppel boeking. Ik lees het vaker en heb het altijd voor waarheid aangenomen, maar waar komt die wijsheid vandaan? Of zullen de boekers hier heerlijk om lachen met elkaar?

Ik hoor graag jullie bronnen / inzichten.

Users who are viewing this thread