Pukkelpop 2025

Loreen zou ik niet raar vinden voor een Dance Hall spot nee. Zullen nog wel een aantal inkoppertjes volgen vanuit Lowlands ook.

Verder niet heel handig om hier van te voren weer veel hints te droppen denk ik? Al meerdere malen gebeurd, maar wel leuk om te raden natuurlijk. Maar Pukkelpop zal er niet happig op zijn haha.

• Leuk
Waarderingen: davadude en jimmywe
Verder niet heel handig om hier van te voren weer veel hints te droppen denk ik? Al meerdere malen gebeurd, maar wel leuk om te raden natuurlijk. Maar Pukkelpop zal er niet happig op zijn haha.
Dat is imo het hele punt van dit forum, begrijp die waarschuwingen nooit goed haha.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Dat is imo het hele punt van dit forum, begrijp die waarschuwingen nooit goed haha.
Ja, wat Jimmy dus zegt. Een teasertje droppen is wat anders dan een hele rits namen. Nu zeg ik niet dat dat nu zo is, maar toch. De tijden dat iemand een briefje met de line-up tijdens de perspresentatie van Pinkpop op de wc ziet liggen, zijn wel voorbij natuurlijk. Er zijn zat persberichten in omloop en of je het nu een dag van te voren weet of een paar uur later, maakt ook weinig uit. Wel eens dat het leuk is, hoor :)

Dat gaat gewoon Werchter zijn. Zo vaak gestaan, kunnen bijna niet ontbreken op de verjaardagseditie.
Maar een buitenlandse band die reeds voor Suikerrock en Ronquières zijn aangekondigd nu nog toevoegen aan een major als Pukkelpop of Rock Werchter ... Zou vrij ongezien zijn.

Doe je haar toch tekort hoor. Met Tattoo ook het songfestival gewonnen. Is it love is ook bekend. En als ik op youtube kijk, heeft ze gewoon goede nummers hoor.
Vorig jaar op Beachfestival gezien. By far slechtste ooit gezien. Zelfs de Eurosong-hits vielen live amper te herkennen.

Users who are viewing this thread