Charli XCX

Omg ik heb staanplekken weten te krijgen. Stond zelf op plek 31.000 dus dit zo fijn! Hopelijk bij jullie ook gelukt

Er komen wel nog tickets vrij voor Amsterdam. Heb er nu eentje in mijn winkelwagentje. Maar 100 euro! Ik vind het zo duur.

Ik wil me wel!
Er komen wel nog tickets vrij voor Amsterdam. Heb er nu eentje in mijn winkelwagentje. Maar 100 euro! Ik vind het zo duur.
Ik wil 'm wel (als het een staanplaats is)! Was er doorheen bij de Mastercard Presale, maar toen bleek mijn MC om onduidelijke redenen afgemeld te zijn. Toen dat weer in orde was, was alles al weg.

Ik wil me wel!

Ik wil 'm wel (als het een staanplaats is)! Was er doorheen bij de Mastercard Presale, maar toen bleek mijn MC om onduidelijke redenen afgemeld te zijn. Toen dat weer in orde was, was alles al weg.
Oef, dat is balen! Dit is een zitplek in vak 208, daarom vond ik die 100 ook echt prijzig. Heb hem wel gekocht. Ga even nadenken of ik zelf (toch) wil, anders meld ik me hier wel voor evt. geïnteresseerden.

• Geweldig
Waarderingen: Oasiss
Oef, dat is balen! Dit is een zitplek in vak 208, daarom vond ik die 100 ook echt prijzig. Heb hem wel gekocht. Ga even nadenken of ik zelf (toch) wil, anders meld ik me hier wel voor evt. geïnteresseerden.
Ja, ik kon ook nog een zitplaats krijgen op de tweede rang, die heb ik toch maar laten schieten.

Nice voor jullie. Via welke presale is het gelukt?

Ik ben er wel een beetje zurig van. Was geen doorkomen aan in de Mastercard presale. Voorheen lukte het daar altijd wel maar inmiddels is dat al een tijdje geen gegeven meer. 😔

Ik ben er wel een beetje zurig van. Was geen doorkomen aan in de Mastercard presale. Voorheen lukte het daar altijd wel maar inmiddels is dat al een tijdje geen gegeven meer. 😔
Ze releasen nog steeds af en toe een handjevol tickets bij de artist presale (zag er net nog wat, wel allemaal 2e ring). Moeite waard om te blijven refreshen, en probeer het via best beschikbaar en niet de kaart, want voor het dan in je mandje zit is het alweer weg.

Ze releasen nog steeds af en toe een handjevol tickets bij de artist presale (zag er net nog wat, wel allemaal 2e ring). Moeite waard om te blijven refreshen, en probeer het via best beschikbaar en niet de kaart, want voor het dan in je mandje zit is het alweer weg.
Thanks voor de tip. Dit is exact wat ik doe, maar dan bij Mastercard. Zal de Artist presale ook nog eens proberen.

Was nummer 7500 in de mastercard presale en na even refreshen lukte het wel

Was nummer 7500 in de mastercard presale en na even refreshen lukte het wel
En met refreshen bedoel je opnieuw zoeken, toch?

Heb het idee dat ik door een refresh altijd als bot wordt aangemerkt dus daar blijf ik maar vanaf 😬

IMG_9524.jpeg

Idem hier, maar ik had 100 euro al ingecalculeerd en wil er sowieso bij zijn. Morgen nog even proberen voor staanplaatsen maar heel blij dat ik deze al heb 😄

• Leuk
Waarderingen: AngieH
En met refreshen bedoel je opnieuw zoeken, toch?

Heb het idee dat ik door een refresh altijd als bot wordt aangemerkt dus daar blijf ik maar vanaf 😬

Bekijk bijlage 22768

Onderstaande inderdaad, al zal nu alles wel weg zijn. Zeker bij die mastercard presale waar je veel mensen hebt die uiteindelijk toch erachter komen dat hun mastercard debit card, vallen er veel tickets nog terug.
Ik heb wel 50x opnieuw zoeken aangedrukt, op een gegeven moment lukt het en wordt er automatisch iets in je mandje gezet! You can do it!

• Leuk
Waarderingen: JP5
Nog een poging dan maar :/

Presale gaat bijna beginnen

MOJO Presale-tickets zijn beschikbaar voor abonnees van de MOJO Weekly-nieuwsbrief. Meld je aan voor de MOJO Weekly-nieuwsbrief om toegang te krijgen tot de presale. Tickets zijn beperkt beschikbaar.Schrijf je in voor de MOJO Weekly-nieuwsbrief

Krijgen jullie dit ook te zien via de nieuwsbrief link? Ben uiteraard al lang ingeschreven.

Nog een poging dan maar :/

Presale gaat bijna beginnen

MOJO Presale-tickets zijn beschikbaar voor abonnees van de MOJO Weekly-nieuwsbrief. Meld je aan voor de MOJO Weekly-nieuwsbrief om toegang te krijgen tot de presale. Tickets zijn beperkt beschikbaar.Schrijf je in voor de MOJO Weekly-nieuwsbrief

Krijgen jullie dit ook te zien via de nieuwsbrief link? Ben uiteraard al lang ingeschreven.
Heb je de Mojo link niet? Moet ik hem even sturen?

Users who are viewing this thread