Fontaines D.C.

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
Helaas? AFAS is toch een fijne zaal?
Voor mij persoonlijk niet. Rolstoelpodium is op verrekijkerafstand. Dan is Lotto Arena fijner en zelfs Vorst. Paradiso en Tivoli perfect, maar die dagen zijn voorbij. In London Ally Pally, dus 10.000 capaciteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Voor mij persoonlijk niet. Rolstoelpodium is op verrekijkerafstand. Dan is Lotto Arena fijner en zelfs Vorst. Paradiso en Tivoli perfect, maar die dagen zijn voorbij. In London Ally Pally, dus 10.000 capaciteit.
Oh in die zin. Ja, ik kan me dan best voorstellen dat een kleinere zaal fijner is. Had het meer qua geluid, daarover heb ik zelfden klachten gehoord (en zelf ondervonden).
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
Oh in die zin. Ja, ik kan me dan best voorstellen dat een kleinere zaal fijner is. Had het meer qua geluid, daarover heb ik zelfden klachten gehoord (en zelf ondervonden).
Het geluid is gelukkig altijd goed waar je ook bent in de zaal. Nu maar heel hard hopen dat de tour niet gelijk met m’n vakantie valt in november. Maar dat is een luxeprobleem.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
Als het aan dit forum had gelegen was Vampire Weekend ook binnen een dag uitverkocht.
Ja, er zijn gewoon nog steeds kaartjes! Had me een hoop stress gescheeld..

maar on topic: Fontaines zal Afas dus ook niet heel gemakkelijk gaan vullen. Maar Paradiso is weer veel te klein..
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
384
130
Ik denk dat Fontaines wel de Afas kan vullen, maar gemakkelijk? Als het aan dit forum had gelegen was Vampire Weekend ook binnen een dag uitverkocht.
Ik heb al meedere malen aangegeven dat Vampire Weekend uiteindelijk wel uitverkoopt, maar niet meteen.

Fontaines DC vind ik nog wat lastig inschatten. Ze gaan de AFAS 100% zeker uitverkopen. Hun shows in Paradiso en Tivoli waren ook heel snel uitverkocht. Ik vergelijk het een beetje met IDLES. Die verkochten ook veel sneller dan verwacht de AFAS uit. Samen met Fontaines toch wel een beetje de "vaandeldragers" van die post punk opleving van de laatste paar jaar. I.c.m. het feit dat IDLES ieder jaar wel ergens in NL te zien waren, maar Fontaines niet.

Ik verwacht daaorm voor Fontaines wel een redelijk snelle uitverkoop. Aankomende zomer zijn ze vrijwel overal in de EU te zien, behalve in NL. Dat zal bij een snelle aankondiging van de zaalshow ook wel meespelen
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Gebruikers die dit onderwerp bekijken