Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
About time, I expected to see the Saturday sell out way sooner. I am glad to see the organisers get rewarded for their extra effort, though. Many festivals would have put Korn on South Stage and let NIN go to Werchter.
About time, I expected to see the Saturday sell out way sooner. I am glad to see the organisers get rewarded for their extra effort, though. Many festivals would have put Korn on South Stage and let NIN go to Werchter.
Ik had ook verwacht dat de zondag een stuk sneller zou verkopen. maar blijkbaar heb ik de populariteit van till toch wel wat overschat. (dat zien we ondertussen ook wel in de verkoop van zijn sportpaleis show) +- 50% van de onderste ring en de bovenste ring wat nog bijna volledig vrij is
Juist dat is de dag waarop ze nog 2 subheadliners nodig hebben. Zouden ze daar dan echt nog 2 dure acts a la BFMV, Rise Against of Shinedown bij zetten? Zou natuurlijk ook wel een naaistreek zijn als ze gewoon wat bands doorschuiven en enkel nog openingsacts er bij boeken Al hoe wel. Al die mensen die nu hun ticket kopen, kopen dat voor Korn en/of Nine Inch Nails en/of ... .
Juist dat is de dag waarop ze nog 2 subheadliners nodig hebben. Zouden ze daar dan echt nog 2 dure acts a la BFMV, Rise Against of Shinedown bij zetten? Zou natuurlijk ook wel een naaistreek zijn als ze gewoon wat bands doorschuiven en enkel nog openingsacts er bij boeken Al hoe wel. Al die mensen die nu hun ticket kopen, kopen dat voor Korn en/of Nine Inch Nails en/of ... .
Oh, die subs liggen al lang vast denk ik hoor. Anders breng je geen poster op deze manier uit. Nu een act doorschuiven zou flinke kritiek opleveren. Ik bedoel vooral dat de zaterdag nu wel zal uitverkopen voordat Graspop een volgende groep namen bekend maakt. Alleen als ze toevallig deze week nog met namen komen, dan misschien niet. Maar dat is niet iets waar Graspop invloed op heeft, ze gaan nu niet een aankondiging uitstellen omdat er een dag bijna uitverkocht is.
En met de huidige zaterdagnamen is het mij geen dagticket waard en dus pech.
Weet ik wel, ik ben er zelfs 99 percent zeker van. Het was vooral bedoelt als weergave welke mogelijkheid de boeker nu zou hebben. Maar ze gaan dat echt niet doen want die poster is er al, en ze zouden contractbreuk moeten plegen
Een jaar geen electric callboy zien zijn afkickverschijnselen voor mij. Weet niet wat je vorige post was waarop je antwoorde. Maar heb ook in een ander algemeen forum gezien dat ik iemand zoek om naar electric callboy te gaano p lokerse.