Sport algemeen

Ik kijk nostalgisch terug naar de tijd dat wielrennen nog leuk was om te kijken.
Is het niet ook leuk om een geweldenaar als Pogacar te zien? Ben zelf niet heel into de sport, en kijk met name als de tour is. Maar ik vind het dan ook wel heel tof om iemand zo superieur te zien.

Ook veel zin in vanavond! De kwartfinale waar ik qua amusementswaarde wel het meest van verwacht. Jammer dat Saibari er niet bij is. Waar Frankrijk iedere positie vijf keer bezet heeft, is zo'n blessure toch vervelender.

Is het niet ook leuk om een geweldenaar als Pogacar te zien? Ben zelf niet heel into de sport, en kijk met name als de tour is. Maar ik vind het dan ook wel heel tof om iemand zo superieur te zien.
Zelf geen wielerfanaat maar destijds ook enorm van Armstrong genoten.

Vroeger had hier geen enkele favoriet iets gedaan. Dat was wachten op een aankomst bergop en dan snel snel 2km full gaz. Nu krijgen we een hele tros elite renners met een mindset van full gaz te geven op 100km van de meet. Neen wielrennen was vroeger zeker niet beter in mijn ogen.

• Leuk
Waarderingen: visdave34

Ik kijk naar sport voor vermaak en spanning. Extreme dominantie is sowieso niet spannend, maar kan vermakelijk zijn.... tot het te eentonig wordt omdat echt elke koers jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar een exact identiek verloop heeft.

• 100
Waarderingen: B0G5
Die Marokkaanse verdedigers lijden toch allemaal aan lichte zelfoverschatting, denken dat ze probleemloos risico's mogen nemen en telkens de jagende Olise, Mbappé, Dembélé en co vlotjes gaan blijven uitkappen. Wat nu al een half dozijn keren is mislukt.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Die Marokkaanse verdedigers lijden toch allemaal aan lichte zelfoverschatting, denken dat ze probleemloos risico's mogen nemen en telkens de jagende Olise, Mbappé, Dembélé en co vlotjes gaan blijven uitkappen. Wat nu al een half dozijn keren is mislukt.
Ze zijn natuurlijk ook wel gewend geraakt dat ze de bal achterin probleemloos en totaal zonder druk rond kunnen spelen…

Users who are viewing this thread