Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blatter probeert al jaren Infantino naar beneden te praten om het zo te laten lijken dat het onder hem nog niets zo erg was. Beide verschrikkelijke mannen die alles alleen voor eigen gewin en geld doen.
Vanavond ga ik België niet kijken maar ik gun ze een klinkende overwinning! Dit moet je als Amerikaan toch ook niet willen, heb je eindelijk een keer een team waarmee je een prestatie kan leveren, krijg je alsnog ongewilde hulp van bovenaf. Maakt niet uit hoe goed je speelt vanavond, het zal altijd als matchfixing worden gezien, en terecht....
Blatter probeert al jaren Infantino naar beneden te praten om het zo te laten lijken dat het onder hem nog niets zo erg was. Beide verschrikkelijke mannen die alles alleen voor eigen gewin en geld doen.
Die "minuut" stilte van Sepp Blatter ter nagedachtenis aan Nelson Mandela blijft toch ook wel één van de meest pijnlijke en schaamteloze dingen die ik ooit gezien heb.
Eigenlijk ook wel een concept dat op heel veel vlakken terugkomt; in die zin wel heel passend dat het WK (grotendeels) in de VS is. Waar vroeger nog de schijn van corruptie werd vermeden, is het tegenwoordig zo dat de corrupten niet eens meer hun best doen.
Die "minuut" stilte van Sepp Blatter ter nagedachtenis aan Nelson Mandela blijft toch ook wel één van de meest pijnlijke en schaamteloze dingen die ik ooit gezien heb.