Sport algemeen

In het kader van, je moet in het toernooi groeien, lijkt België nu toch een mooi pad naar de kwart finale uitgestippeld te hebben.
Eerst maar even afwachten wie de tegenstander wordt. Voor hetzelfde geld speel je in de 16e finale tegen Senegal of Oostenrijk en daarna tegen de VS. Toch geen appeltje-eitje. 😅
 
Hoe heeft België het gedaan (los van de afgetekende uitslag)? In het kader van, je moet in het toernooi groeien, lijkt België nu toch een mooi pad naar de kwart finale uitgestippeld te hebben.
Gewoon degelijk tegen een weliswaar mindere tegenstander (maar dat waren Egypte en Iran op papier ook), helpt natuurlijk ook wel als de bondscoach met een meer aanvaardbare basiself komt. Hopelijk heeft hij zelf wat geleerd uit zijn fouten 🤞
 
Gewoon degelijk tegen een weliswaar mindere tegenstander (maar dat waren Egypte en Iran op papier ook), helpt natuurlijk ook wel als de bondscoach met een meer aanvaardbare basiself komt. Hopelijk heeft hij zelf wat geleerd uit zijn fouten 🤞

En in principe nu zelfs een vrijgeleide tot in de kwartfinales. Maar goed, de kwalificaties waren een vrijgeleide tot 8 eenvoudige overwinningen (en er werd 3 keer gelijk gespeeld) en de poules op het WK waren een vrijgeleide tot een kinderlijk eenvoudige 9 op 9 en dat bleek ook te hoog gegrepen.
 

Users who are viewing this thread