Sport algemeen

In het kader van, je moet in het toernooi groeien, lijkt België nu toch een mooi pad naar de kwart finale uitgestippeld te hebben.
Eerst maar even afwachten wie de tegenstander wordt. Voor hetzelfde geld speel je in de 16e finale tegen Senegal of Oostenrijk en daarna tegen de VS. Toch geen appeltje-eitje. 😅
 

Users who are viewing this thread