Sport algemeen

https://www.telegraaf.nl/lifestyle/...nen-het-standaard-kleurenpalet/157275928.html

Het (zeer) matige commentaar, de reclame tijdens de drinkpauzes en de slechte kwaliteit maken de keuze voor mij gemakkelijk om richting de Belg (of Duitse / Engelse TV) te schakelen voor het WK Voetbal
Ik controleer bij elke wedstrijd die ik kijk even skysports om te kijken of Peter Drury nog commentaar geeft, alleen zijn geweldige commentaar gehad bij Brazilië-Marokko tot nu toe, die wedstrijd weigerde ik ook echt te kijken met Nederlands commentaar.

De commentator van Frankrijk-Senegal kan blijkbaar niet eens Engels. Komt er zelfs nadat de scheids het omroept er pas achter dat het geen penalty is.

De Belgische commentator had het ook pas later door (en dat was Filip Joos, waar je veel van mag vinden, maar zijn talenknobbel staat volgens mij niet ter discussie :)). Dus ik denk dat de verslaggevers dat mogelijk minder goed hoorden waar zij zaten. Een andere optie is dat ze allebei zo overtuigd waren dat het penalty was (want dat was het toch gewoon 100%?) dat hun brein even niet wou accepteren dat een scheidsrechter zelfs na het zien van de beelden dat niet vond.

https://www.telegraaf.nl/lifestyle/...nen-het-standaard-kleurenpalet/157275928.html

Het (zeer) matige commentaar, de reclame tijdens de drinkpauzes en de slechte kwaliteit maken de keuze voor mij gemakkelijk om richting de Belg (of Duitse / Engelse TV) te schakelen voor het WK Voetbal
Vind ik nog niet eens een heel slecht idee ja. Vanavond maar eens proberen bij de Belg.

Frankrijk - Senegal was met Philip Kooke toch? Dat was inderdaad echt het dieptepunt. Belgie - Egypte was ook echt niet om aan te horen.

Ik hoop echt zo dat Schotland en/of Ierland een keer een geweldige lichting krijgt en ver komt op een WK of EK!
De video's van alle Schotten in stadions bij allerlei andere sporten zijn ook echt geweldig, wat een geweldig volk en hoop alleen daarom al dat ze ver komen! Met 3 punten zijn ze al een heel eind op weg naar de laatste 32.

Wytse staat wat commentaar betreft in NL wel echt eenzaam aan de top. Bij Ziggo had je misschien nog wel een kansje gehad dat je Sierd de Vos in slaap hoort vallen tijdens de halve finale ;).
Ik vind Siert ook echt al ver en ver over zijn top heen trouwens. Hij is nu koning geworden van het doodmaken van El Classico's. Wytse staat overal ver boven ja. En er zijn nog twee commentatoren bij Viaplay die het erg goed kunnen, ben even de naam kwijt maar ze doen Premier League.

Hele andere sport, maar ik luister het liefst naar Karsten en Jeroen. Daar kan ik echt 5 uur met gemak naar luisteren, met een koersdutje tussendoor. Echt top dat ze de Tour samen gaan doen.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik vind Siert ook echt al ver en ver over zijn top heen trouwens. Hij is nu koning geworden van het doodmaken van El Classico's. Wytse staat overal ver boven ja. En er zijn nog twee commentatoren bij Viaplay die het erg goed kunnen, ben even de naam kwijt maar ze doen Premier League.

Hele andere sport, maar ik luister het liefst naar Karsten en Jeroen. Daar kan ik echt 5 uur met gemak naar luisteren, met een koersdutje tussendoor. Echt top dat ze de Tour samen gaan doen.
Helemaal eens! Verder geen kenner van de wielersport, maar op een hete dag een beetje loom op de bank naar een touretappe kijken; hemels!

En dan wakker worden omdat Karsten een dier ziet en ineens enthousiast wordt.

Zodra de tour begint neem ik weer HBO om naar die twee te luisteren

Ik heb een paar jaar geleden een forse hersenschudding opgelopen net voor de tour. Dus ik kon toen geen tv kijken, boeken lezen, muziek horen. Op de bank liggen met de Tour op de achtergrond was toen wel echt een enorme uitkomst.

• Winning
Waarderingen: MarkD
Ja maar met geen enkele winst na 90 minuten waarin hij meedeed en een finale waarin hij geblesseerd uitviel had hij daar wel een veel kleiner aandeel in.

Over een paar jaar weet niemand dat meer en zien ze gewoon "Europees Kampioen 2016" in de lijst staan.

Users who are viewing this thread