Sport algemeen

De Fransen hebben er vandaag nog geen zin in. Zo slap en ongeïnspireerd. Senegal is gewoon beter. Wat een heerlijke achteloze techniek.
Maar goed, Mbappe zal er straks wel eentje in prikken.

De Fransen hebben er vandaag nog geen zin in. Zo slap en ongeïnspireerd. Senegal is gewoon beter. Wat een heerlijke achteloze techniek.
Maar goed, Mbappe zal er straks wel eentje in prikken.
Precies. Dat is eigenlijk altijd het verhaal met Frankrijk toch? Die winnen toch wel.

Precies. Dat is eigenlijk altijd het verhaal met Frankrijk toch? Die winnen toch wel.
Deschamps is wel echt een van de slechtste dingen die een neutrale kijker kan overkomen. Hoe kun je met zulke spelers al jarenlang zulk schijtvoetbal spelen.

Deschamps is wel echt een van de slechtste dingen die een neutrale kijker kan overkomen. Hoe kun je met zulke spelers al jarenlang zulk schijtvoetbal spelen.
Wees blij, hierna komt waarschijnlijk Zidane, dan kun je de komende 2 ek's en wk's net zo goed niet komen opdagen.

Echt bizar, beste man wordt volgend jaar 39 en scoort even een hattrick op het WK. Je mag 100 andere spelers als favoriete speler hebben maar als je Messi niet de beste ooit vind, heb je niet veel verstand van het spelletje.
Vind het altijd lastig vergelijken met Maradonna, Cruijff, Pele etc. omdat het hele andere tijden waren met hele andere omstandigheden, en ik ze ook nooit live heb zien spelen. Maar van "onze" generatie kan er echt geen twijfel over bestaan nee.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Geen enkele kwade opzet natuurlijk, maar een VAR had zomaar de scheidsrechter naar het scherm kunnen roepen.
Als de CV van Uruguay dit had gedaan, was er waarschijnlijk anders naar gekeken.

Maar goed, zit ook wel in dubio, want eigenlijk wil ik ook dat het gaat over hoe geweldig deze man is. Ik denk niet dat we gauw (als al ooit) gaan meemaken dat iemand zo superieur is.

• Leuk
Waarderingen: luluasas en Novis95
messi is blijkbaar net als 4 jaar terug onaantastbaar.. toen geen rode kaart, nu wederom niet.
maar dat de fifa corrupt is wist iedereen natuurlijk al ;-)

messi is blijkbaar net als 4 jaar terug onaantastbaar.. toen geen rode kaart, nu wederom niet.
maar dat de fifa corrupt is wist iedereen natuurlijk al ;-)
Joah Joah.... Zonder hulp van elke scheidsrechter in Europa had Ronaldo ook niet zo vaak die CL gewonnen wat zijn grootste prestatie is. Zo kun je over elke speler wel wat zeggen. Vond het rood maar heb al slechtere beslissingen dit WK gezien.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Joah Joah.... Zonder hulp van elke scheidsrechter in Europa had Ronaldo ook niet zo vaak die CL gewonnen wat zijn grootste prestatie is. Zo kun je over elke speler wel wat zeggen. Vond het rood maar heb al slechtere beslissingen dit WK gezien.
ik zei ook niet dat Ronaldo geen hulp krijgt 🙃
En waarschijnlijk doet die van 4 jaar geleden nog steeds pijn waardoor ik me nu hier extra aan erger haha.
Toen was het natuurlijk niet alleen messi die bevoordeeld werd maar het hele team.
Maar buiten dat alles, hij kan wel best aardig tegen een bal trappen...

Geen enkele kwade opzet natuurlijk, maar een VAR had zomaar de scheidsrechter naar het scherm kunnen roepen.
Duidelijk een rode kaart imo. Opzet of niet, ze zijn voor minder het veld af gestuurd.

Overigens is het het commentaar van NOS echt verschrikkelijk dit WK. Overdreven gemaakt enthousiast(met die pot van Argentinie), of saai hockeyverslag... Ziggo heeft dat doorgaans veel beter op orde.

• Leuk
Waarderingen: Raymond13
Duidelijk een rode kaart imo. Opzet of niet, ze zijn voor minder het veld af gestuurd.

Overigens is het het commentaar van NOS echt verschrikkelijk dit WK. Overdreven gemaakt enthousiast(met die pot van Argentinie), of saai hockeyverslag... Ziggo heeft dat doorgaans veel beter op orde.
Ik erger me vooral aan het feit dat ze er allemaal de ballen verstand van lijken te hebben, zo ongelooflijk veel dom praat. Lijkt er op dat ze zelf nooit hebben gevoetbald en het vooral leuk vinden om eindeloos te lullen

Wytse staat wat commentaar betreft in NL wel echt eenzaam aan de top. Bij Ziggo had je misschien nog wel een kansje gehad dat je Sierd de Vos in slaap hoort vallen tijdens de halve finale ;).

• Leuk
Waarderingen: Jamel en luluasas
Ik erger me vooral aan het feit dat ze er allemaal de ballen verstand van lijken te hebben, zo ongelooflijk veel dom praat. Lijkt er op dat ze zelf nooit hebben gevoetbald en het vooral leuk vinden om eindeloos te lullen
De commentator van Frankrijk-Senegal kan blijkbaar niet eens Engels. Komt er zelfs nadat de scheids het omroept er pas achter dat het geen penalty is ( wat ik het overigens wel vond). Ze hadden gewoon Wytse de Groot een zomer moeten lenen van Ziggo, verreweg de beste commentator van Nederland. Ziggo is prima totdat Sierd de Vos komt.

• Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Users who are viewing this thread