Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Hier ook SOAD @ Dusseldorf, poh wat was het gruwelijk vet zeg. Zoals xydroh al aangeeft, er zat gewoon geen rustmoment in, de ene klapper na de andere, en vanaf seconde 1 ging het al helemaal los om ons heen. Geweldige setlist, Aerials afvinken was ook echt een bucketlist dingetje (maar eigenlijk deze hele show wel). En ook die streak op het einde, terwijl ik net tegen m'n maat zei: ik denk dat we Forest niet meer gaan krijgen, en jawel 10 seconde later starten ze hem in :love: en Sugar is ook gewoon de beste afsluitplaat die je voorgeschoteld kan krijgen, helemaal los.

Als je zulke hoge verwachtingen hebt, ben je bijna bang dat het alleen maar tegen kan vallen, maar niks was minder waar. Echt eentje voor in de boeken en misschien wel het beste (of zeker 1 van de beste) concerten waar ik geweest ben!

Nu nog even naar de pop up store, proberen die groene jersey te scoren, en daarna nog even de barstreet onveilig maken🍻

• On fire
  • Thinking
Waarderingen: Loek123 en JP5
Hier ook naar SOAD geweest met @Coaster. Ze waren fenomenaal! Beste optreden van het jaar voor mij. QOTSA ook weer sterk maar viel wel een beetje dood helaas.

Wel dikke minpunten naar de organisatie. Al heb ik er zelf geen last van gehad… Half uurtje heen erover gedaan om te parkeren, maar had het geluk dat mijn auto letterlijk naast de uitgang stond. Daardoor was ik zowat de eerste auto die de parking af ging en heb ik geen last gehad van files, al zag en voelde je aan alles aan dat het een grote chaos ging worden. Geen bereik is ook wel echt heel slecht als je je tickets mobile only maakt. Heb gewoon 4 uur lang geen sms kunnen sturen en ook echt een wonder dat ik daardoor Erik nog gevonden heb.

Na SOAD doorgereden naar de Bospop camping voor vandaag samen een dagje Moby. De laatste van het festivalseizoen alweer.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Hier ook naar SOAD geweest met @Coaster. Ze waren fenomenaal! Beste optreden van het jaar voor mij. QOTSA ook weer sterk maar viel wel een beetje dood helaas.

Wel dikke minpunten naar de organisatie. Al heb ik er zelf geen last van gehad… Half uurtje heen erover gedaan om te parkeren, maar had het geluk dat mijn auto letterlijk naast de uitgang stond. Daardoor was ik zowat de eerste auto die de parking af ging en heb ik geen last gehad van files, al zag en voelde je aan alles aan dat het een grote chaos ging worden. Geen bereik is ook wel echt heel slecht als je je tickets mobile only maakt. Heb gewoon 4 uur lang geen sms kunnen sturen en ook echt een wonder dat ik daardoor Erik nog gevonden heb.

Na SOAD doorgereden naar de Bospop camping voor vandaag samen een dagje Moby. De laatste van het festivalseizoen alweer.
Geen bereik betekende dat ik 4 uur lang in de illusie zat dat België nog steeds in de wereldbeker zat. Misschien was dat wel een positief punt dan.

Ik ga nooit meer naar een concert in Duitsland.

Vanaf de parking geen verbinding gehad waardoor ik niet bij m'n tickets kon. Uiteindelijk gelukkig via een vriendelijke Duitse man zijn Wifi-hotspot toch bij m'n tickets gekund na een halfuur van alles hebben geprobeerd om verbinding te vinden. Was een duur grapje geweest zo. Dat je er vervolgens een uur doet om van de parking af te komen is irritant, maar tot daar aan toe. Maar wat een shitshow dat er meerdere mensen het begin van SOAD, na QOTSA al volledig gemist te hebben, misten door het verkeersdrama, benoemd door Serj zelf die al een halfuur later begonnen dan gepland om rekening te houden met de 'traffic disaster'.

Goed, QOTSA toch helemaal kunnen zien gelukkig, vooral een vette setlist maar zeker niet de beste keer dat ik ze zag. Wel heel vet als 'voorprogramma' en ze hadden sicke visuals op de schermen, iets wat ik nog niet eerder heb gezien bij ze. Eindelijk 'I Appear Missing' kunnen afstrepen en 'Do It Again' vette verrassing.

System Of A Down dan, mijn god wat een brute band. Eerste keer dat ik ze zag en het was alles wat ik ervan gehoopt had. Insane ook dat een band met deze muziek en met deze teksten 80.000(!) man naar zo'n weide brengen. Op kantoor wordt dit binnen een minuut afgezet en bij vrienden hoef ik er ook niet mee aan te komen. Wát een setlist met persoonlijke favorieten als 'Cigaro', 'Prison Song', 'Psycho' en 'Genocidal Humanoids'. Naast de hits natuurlijk waarvan vooral 'Aerials' en 'Chop Suey' fenomenaal waren. Afgelopen maand onder andere Iron Maiden, David Byrne, The Cure, The xx, A Perfect Circle, Nick Cave & The Bad Seeds en Jack White gezien, maar deze band verschroeit letterlijk alles. Optreden van het jaar. Zo vet om hier bij te zijn geweest na jaren hopen ze een keer te zien. Nog even de pit ingedoken bij 'Toxicity' en 'Sugar'. Dit concert was af.

Users who are viewing this thread