Lowlands 2024

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Aan de ene kant wil ik dit graag zien, maar kan me ook voorstellen dat ik er na een kwartier ook wel echt klaar mee ben.

Benieuwd op wat voor tijdstip dit ook gaat staan haha.

Ja ik ga hier sowieso wel even staan beuken. Kan idd na een kwartier al gedaan zijn maar DIE LIEBE KOMMT NICHT AUS BERLIN schreeuwen blijft wel tof
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Don_076

Playlistbediener
6 feb 2024
10
14
Aan de ene kant wil ik dit graag zien, maar kan me ook voorstellen dat ik er na een kwartier ook wel echt klaar mee ben.

Benieuwd op wat voor tijdstip dit ook gaat staan haha.

Schurkt wat mij betreft teveel tegen happy hardcore aan af en toe, maar dan overgoten met een Duits gevoel voor humor.. Dit ben ik zéker na een kwartier al beu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
5
7
Ik heb ook nog hoop op The Vaccines. Daarentegen heb ik de hoop of Fontaines DC heb ik inmiddels opgegeven en ook voor Nation of Language, want die staan op BKS. Miles Kane had zichzelf al bevestigd.
Ook al komen ze niet, door die recente single van Fontaines DC heb ik opeens weer veel meer interesse in het genre. Echt geweldige track.
 

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Wat mij betreft hoop ik van de pukkelpop namen die (nog) niet op LL staan vooral nog op:

Channel Tres, Dizzee Rascal (al zie ik die ook al in een zaal), English Teacher (maar niet waarschijnlijk want op BKS), Fontaines D.C., Killer Mike, Miles Kane, Mount Kimbie, Nation of Language, Sampa The Great, Sylvie Kreusch, S10, The Haunted Youth, The Vaccines, Wunderhorse.
The Vaccines staan al op down the rabbit hole
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
275
321
Ik heb ook nog hoop op The Vaccines. Daarentegen heb ik de hoop of Fontaines DC heb ik inmiddels opgeggeven en ook voor Nation of Language, want die staan op BKS. Miles Kane had zichzelf al bevestigd.
NoL stonden toch vorig jaar op BKS?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Fontaines DC naar de AFAS in november, die kunnen we definitief afschrijven voor Lowlands nu.
Behoorlijk gemiste kans hoor, had die liever op Lowlands gehad dan IDLES
Hoezo? Nu even AFAS uitverkopen en daarna LL aankondigen. Win / Win
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
61
58
Vertel @sjakie en @mgbss? Is namelijk wel een act waar ik benieuwd naar ben.
Hij heeft wat anarchistische trekjes (anti-establishment, als je het ook zo kan noemen, nomenclaturen kan weleens wat verschillen).

Beste voorbeeld wat ik mij zo even voor de geest kan halen was zijn uitspraak m.b.t. Elvis Presley:
- Who here likes Elvis Presley?
- Yeah? Well we hate him, he stole our music and he is a racist biggot who died shitting on the toilet.


Persoonlijk vind ik het altijd wel tof als een muzikant zich ergens hard voor maakt wat niet als een gehele act aanvoelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss en @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken