N nooley Playlistbediener 6 feb 2025 28 15 26 feb 2025 #1 Nu het er steeds meer op lijkt dat FKA Twigs niet komt op de festivals waar ik naartoe ga ben ik op zoek naar een kaartje om haar live te zien in de hallen van schaarbeek. Hopelijk heeft er hier iemand eentje die ik zou kunnen overnemen.
Nu het er steeds meer op lijkt dat FKA Twigs niet komt op de festivals waar ik naartoe ga ben ik op zoek naar een kaartje om haar live te zien in de hallen van schaarbeek. Hopelijk heeft er hier iemand eentje die ik zou kunnen overnemen.
slyke Sunset slot 9 jan 2018 2.072 1.296 2 mrt 2025 #2 Ik sta ook in de loterij bij Ticketswap. Mocht ik er onverhoopt kunnen kopen en dus één extra hebben, laat ik het hier weten.
Ik sta ook in de loterij bij Ticketswap. Mocht ik er onverhoopt kunnen kopen en dus één extra hebben, laat ik het hier weten.
N nooley Playlistbediener 6 feb 2025 28 15 2 mrt 2025 #3 slyke zei: Ik sta ook in de loterij bij Ticketswap. Mocht ik er onverhoopt kunnen kopen en dus één extra hebben, laat ik het hier weten. Klik om te vergroten... Top, dankje
slyke zei: Ik sta ook in de loterij bij Ticketswap. Mocht ik er onverhoopt kunnen kopen en dus één extra hebben, laat ik het hier weten. Klik om te vergroten... Top, dankje
N nooley Playlistbediener 6 feb 2025 28 15 Gisteren om 14:38 #5 koekebakker zei: Is het gelukt? Klik om te vergroten... Nee, helaas nog niet Waarderingen: koekebakker