Pukkelpop 2026

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
een overzicht van wat ik denk dat er allemaal nog moet bekend gemaakt worden:
  • de donderdag namen
  • podiumindeling
  • timetable
  • go explore pagina op de website
  • parking, camping & festivalterrein plattegrond
  • foodtrucks van foodwood
  • update van de pkp app met o.a. de timetable, je eigen pkp poster maken met je favoriete artiesten en de interactieve plattegrond en hopelijk 3D zoals rock werchter en graspop
  • de aller laatste namen
  • hoe naar pukkelpop info
  • informatie over het herbruikbare beker systeem (vooral handig voor wie de eerste keer naar pkp komt en/of buitenlanders)
  • boullevard bizar programma
  • en daartussen eventuele nieuwigheden op pukkelpop dit jaar
dit is het waar ik op dit moment aan denk als ik wat vergeten ben laat maar gerust weten.

een overzicht van wat ik denk dat er allemaal nog moet bekend gemaakt worden:
  • de donderdag namen
  • podiumindeling
  • timetable
  • go explore pagina op de website
  • parking, camping & festivalterrein plattegrond
  • foodtrucks van foodwood
  • update van de pkp app met o.a. de timetable, je eigen pkp poster maken met je favoriete artiesten en de interactieve plattegrond en hopelijk 3D zoals rock werchter en graspop
  • de aller laatste namen
  • hoe naar pukkelpop info
  • informatie over het herbruikbare beker systeem (vooral handig voor wie de eerste keer naar pkp komt en/of buitenlanders)
  • boullevard bizar programma
  • en daartussen eventuele nieuwigheden op pukkelpop dit jaar
dit is het waar ik op dit moment aan denk als ik wat vergeten ben laat maar gerust weten.
programma van de bus

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Weten we eigenlijk al of er nog papieren bonnetjes gebruikt worden?
Volgens de website wel:

Pukkelpop is altijd cutting edge, maar over één ding blijven we old skool: “Hebt gij nog bonnekes?!” Generaties Pukkelpoppers zijn ermee opgegroeid en ja, wij houden dat graag zo. Fysieke, kartonnen bonnetjes. In je broekzak, je portefeuille, een envelop of als je geluk hebt, zomaar op de grond!
Geef toe, trakteren is toch gewoon veel leuker met bonnekes.

In voorverkoop betaal je €3,60 per bon, 20 stuks kosten €72.
Je kan ze tot en met 31 juli bestellen via tickets.pukkelpop.be

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Volgens de website wel:

Pukkelpop is altijd cutting edge, maar over één ding blijven we old skool: “Hebt gij nog bonnekes?!” Generaties Pukkelpoppers zijn ermee opgegroeid en ja, wij houden dat graag zo. Fysieke, kartonnen bonnetjes. In je broekzak, je portefeuille, een envelop of als je geluk hebt, zomaar op de grond!
Geef toe, trakteren is toch gewoon veel leuker met bonnekes.

In voorverkoop betaal je €3,60 per bon, 20 stuks kosten €72.
Je kan ze tot en met 31 juli bestellen via tickets.pukkelpop.be
Niets zo plezant om zondagavond alle bonnetjes samen te leggen en dan volle gas te gaan.

Voor de geïnteresseerden die dit jaar op de een of andere manier niet naar Pukkelpop gaat dit jaar en/of (al) een beetje van de (stads)festival sfeer willen genieten is er dit jaar op zaterdag 15 augustus terug pkp dwntwn. Ik weet dit namelijk omdat dit in het uit in Hasselt magazine van juli & augustus staat.
IMG_4757.jpeg

• Winning
Waarderingen: Gigi21
En thuis komen en dan nog overal bonnetjes vinden in broekzakken, portefeuille, ...
Heerlijk toch en Dat hoort erbij, mij hoor je niet klagen ik vind het super dat pukkelpop nog met papieren bonnetjes werkt want ik persoonlijk vindt eerlijk gezegd dat coins-systeem van Rock Werchter ingewikkeld om aan je ticket/bandje te koppelen + alleen al omdat ik dan 1 bonnetje opzij kan zetten voor in mijn Pukkelpop verzameling dat kan namelijk niet met coins.
Of aan de toog staan, voelen in de zak of buideltasje, en merken dat je bij de vorige bijtankbeurt los een set van 10 bent kwijtgespeeld.

Om vervolgens eens rond te kijken en op de grond een bon te vinden.

Dat zijn de momenten waarvoor we leven

Users who are viewing this thread