luluasas Sunset slot 9 mei 2023 2.632 2.518 19 jun 2026 #12.561 NachoNienke zei: Hier loopt ie niet echt lekker, iemand anders ook problemen mee? Klik om te vergroten... Doet het bij mij prima! Heel af en toe een kleine drop in kwaliteit maar denk dat het ook wel aan mijn internet kan liggen.
NachoNienke zei: Hier loopt ie niet echt lekker, iemand anders ook problemen mee? Klik om te vergroten... Doet het bij mij prima! Heel af en toe een kleine drop in kwaliteit maar denk dat het ook wel aan mijn internet kan liggen.
legenden Gouden Tip 1 jun 2023 472 448 19 jun 2026 #12.562 Timmetje zei: Als het zo warm als vandaag is is het niet gek om wat langer in de koelte te rusten zodat je er later vol tegenaan kunt. Klik om te vergroten... +1 zo zie ik t ook LIever fit voor de leukere acts vanavond. Wou alleen voor natasha evt gaan maar dat maar missen. Vanaf 18u wordt t interessant pas. Iedereen zn manier
Timmetje zei: Als het zo warm als vandaag is is het niet gek om wat langer in de koelte te rusten zodat je er later vol tegenaan kunt. Klik om te vergroten... +1 zo zie ik t ook LIever fit voor de leukere acts vanavond. Wou alleen voor natasha evt gaan maar dat maar missen. Vanaf 18u wordt t interessant pas. Iedereen zn manier
MarkD Subheadliner 23 jan 2018 3.634 3.469 19 jun 2026 #12.563 De eerste piek lijkt Pinkpop net niet te raken. Ben blij voor jullie. Waarderingen: degrotegeneraal en Timmetje
W waitingroom Playlistbediener 27 jan 2026 22 32 19 jun 2026 #12.564 MarkD zei: De eerste piek lijkt Pinkpop net niet te raken. Ben blij voor jullie. Klik om te vergroten... Dat echt een 'near miss' zeg, jezus (beweegt van zuid-west naar noord-oost)
MarkD zei: De eerste piek lijkt Pinkpop net niet te raken. Ben blij voor jullie. Klik om te vergroten... Dat echt een 'near miss' zeg, jezus (beweegt van zuid-west naar noord-oost)
legenden Gouden Tip 1 jun 2023 472 448 19 jun 2026 #12.565 Jep. Het echte werk lijkt voor nu meer belgie - tilburg - zwolle te pakken. Houden zo!! Buitje prima, geen gekkigheid aub^^
Jep. Het echte werk lijkt voor nu meer belgie - tilburg - zwolle te pakken. Houden zo!! Buitje prima, geen gekkigheid aub^^
Lauraa Dagopener 17 nov 2024 556 613 19 jun 2026 #12.566 Buitje heel graag aub. Ben maar terug de camping opgegaan. Lukte niet meer.. Waarderingen: MadMandra27
S SanderFMC Gouden Tip 1 jul 2022 353 435 19 jun 2026 #12.567 Flinke hagelbui ontstaan in de Ardennen zojuist, komt recht op Zuid-Limburg af Bijlagen de_hagel-de-316-1_2026_06_19_14_50_651_688.png 357 KB · Weergaven: 5
RimkoW Randprogramma 30 mei 2023 216 325 19 jun 2026 #12.568 Iemand Iers weer voor Kingfishr besteld? Waarderingen: reaper, degrotegeneraal, Festivaltime en nog 1 andere persoon
bcmrmaybe Headliner 27 feb 2014 5.075 928 19 jun 2026 #12.569 Stream is goed via Npo2Exta. Vaccines klinken lekker
legenden Gouden Tip 1 jun 2023 472 448 19 jun 2026 #12.571 18u maak u borst maar NAT Waarderingen: Festivaltime en hersenscheetje
Mark's Kal Headliner 4 jul 2022 5.856 7.788 19 jun 2026 #12.572 Bassie78 zei: Look a like of is het hem echt? Bekijk bijlage 21380 Klik om te vergroten... Jep, dat is Jan.
Bassie78 zei: Look a like of is het hem echt? Bekijk bijlage 21380 Klik om te vergroten... Jep, dat is Jan.
hersenscheetje Support act 10 okt 2018 753 756 19 jun 2026 #12.573 Bassie78 zei: Look a like of is het hem echt? Bekijk bijlage 21380 Klik om te vergroten... Vorig jaar was hij er echt hoor op het tuinterras Waarderingen: degrotegeneraal
Bassie78 zei: Look a like of is het hem echt? Bekijk bijlage 21380 Klik om te vergroten... Vorig jaar was hij er echt hoor op het tuinterras
hersenscheetje Support act 10 okt 2018 753 756 19 jun 2026 #12.574 Jeetje er komt wel echt heel slecht weer voor jullie aan…hopelijk koelt het een beetje af dan. Sterkte, veilig zijn en vooral blijven genieten!!
Jeetje er komt wel echt heel slecht weer voor jullie aan…hopelijk koelt het een beetje af dan. Sterkte, veilig zijn en vooral blijven genieten!!
Brian Headliner Sfeerbeheer 16 jun 2015 7.144 10.717 19 jun 2026 #12.575 Kingfishr komt heel leuk over op de stream. Was een paar weken op Dauwpop ook al erg sterk. Waarderingen: Maria, reaper, degrotegeneraal en nog 3 andere personen
hersenscheetje Support act 10 okt 2018 753 756 19 jun 2026 #12.576 Brian zei: Kingfishr komt heel leuk over op de stream. Was een paar weken op Dauwpop ook al erg sterk. Klik om te vergroten... Idd het is een fomo machine, nu al k** om er niet bij te zijn Waarderingen: Brian
Brian zei: Kingfishr komt heel leuk over op de stream. Was een paar weken op Dauwpop ook al erg sterk. Klik om te vergroten... Idd het is een fomo machine, nu al k** om er niet bij te zijn
Mark's Kal Headliner 4 jul 2022 5.856 7.788 19 jun 2026 #12.577 Hier in Sweikhuizen breekt de hel los nu met hagelstenen van een paar cm dik. Gelukkig voor de Pinkpoppers dat dit Landgraaf heeft overgeslagen.
Hier in Sweikhuizen breekt de hel los nu met hagelstenen van een paar cm dik. Gelukkig voor de Pinkpoppers dat dit Landgraaf heeft overgeslagen.
Kesselman Sunset slot 7 dec 2015 2.004 1.716 19 jun 2026 #12.579 kingfish was leuk landgraaf ontsnapt aan noodweer Waarderingen: Maria en degrotegeneraal
Kesselman Sunset slot 7 dec 2015 2.004 1.716 19 jun 2026 #12.580 roxy dekker! neem op zn minst een live band mee Waarderingen: festirock