Benieuwd dan naar de namen. Dj RVG is er al een van (dat lijkt me inderdaad geen naam die StuBru zou zetten). Amber Broos zou er ook staan, maar dat is dan weer wel een typische StuBru-naam.Is er al wat nieuws over het programma van Central Park op The Hive? Blijkbaar zou dit - om financiële redenen - niet meer gehost worden door StuBru. Dus ben heel benieuwd naar het programma. Misschien ook leuk om hier een bandje ofzo te zetten de eerste avond?