Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Avondje Olivia Dean met ervoor Sam fender lijkt me ook een mooie voor 2027. Sam met tegen dan wrs nieuwe plaat en nieuwe kans, (als die er nog een krijgt).
Was natuurlijk niet de eerste cancel van hem op Rock Werchter. Hoewel ik het hem zeker wel toewens als grote fan, gaat die onzekerheid ook impact hebben op ticketverkoop van fans die er van uitgaan « dat die toch weer gaat cancelen ». Denk dat RW daar gevoeliger aan zou zijn dan PKP. Zeker gezien die laatste sowieso wel zal uitverkopen!
Was natuurlijk niet de eerste cancel van hem op Rock Werchter. Hoewel ik het hem zeker wel toewens als grote fan, gaat die onzekerheid ook impact hebben op ticketverkoop van fans die er van uitgaan « dat die toch weer gaat cancelen ». Denk dat RW daar gevoeliger aan zou zijn dan PKP. Zeker gezien die laatste sowieso wel zal uitverkopen!
Tot dit jaar was het Lowlands dat binnen de dag uitverkocht maar nu is dit festival nog altijd niet uitverkocht.
PKP heeft het schitterend gedaan dit jaar maar dat is geen garantie dat het volgende jaren ook zo snel uitverkoopt.
Sam Fender zou ik voor RW als co-headliner combineren met een andere sterke headliner bv Olivia Rodrigo. Zet dan nog Olivia Dean op de line-up en de verkoop komt wel goed.
Tot dit jaar was het Lowlands dat binnen de dag uitverkocht maar nu is dit festival nog altijd niet uitverkocht.
PKP heeft het schitterend gedaan dit jaar maar dat is geen garantie dat het volgende jaren ook zo snel uitverkoopt.
Sam Fender zou ik voor RW als co-headliner combineren met een andere sterke headliner bv Olivia Rodrigo. Zet dan nog Olivia Dean op de line-up en de verkoop komt wel goed.
Studio Brussel en VRT MAX streamen deze zomer voor het eerst de podia van Graspop Metal Meeting, Rock Werchter en Pukkelpop. Ook wie geen festivalticket heeft, zit dus toch op de eerste rij voor een hele reeks concerten. Ook het hoofdpodium van Tomorrowland zal je 2 festivalweekends kunnen volgen.
Studio Brussel en VRT MAX streamen deze zomer voor het eerst de podia van Graspop Metal Meeting, Rock Werchter en Pukkelpop. Ook wie geen festivalticket heeft, zit dus toch op de eerste rij voor een hele reeks concerten. Ook het hoofdpodium van Tomorrowland zal je 2 festivalweekends kunnen volgen.
Studio Brussel en VRT MAX streamen deze zomer voor het eerst de podia van Graspop Metal Meeting, Rock Werchter en Pukkelpop. Ook wie geen festivalticket heeft, zit dus toch op de eerste rij voor een hele reeks concerten. Ook het hoofdpodium van Tomorrowland zal je 2 festivalweekends kunnen volgen.
Studio Brussel en VRT MAX streamen deze zomer voor het eerst de podia van Graspop Metal Meeting, Rock Werchter en Pukkelpop. Ook wie geen festivalticket heeft, zit dus toch op de eerste rij voor een hele reeks concerten. Ook het hoofdpodium van Tomorrowland zal je 2 festivalweekends kunnen volgen.
Leuk, maar ik vraag me wel af of het de rol van de openbare omroep is om hier zo zwaar in te investeren, zeker als dat ten koste gaat van commerciële partners.
En terwijl ze bij de openbare omroep tegelijk constant klagen dat ze te weinig middelen hebben.
Leuk, maar ik vraag me wel af of het de rol van de openbare omroep is om hier zo zwaar in te investeren, zeker als dat ten koste gaat van commerciële partners.
En terwijl ze bij de openbare omroep tegelijk constant klagen dat ze te weinig middelen hebben.
Cultuur dichterbij brengen is nochtans een belangrijke taak van de openbare omroep. Plus dit is de eerste keer dat je alle podia en optredens kunt streamen, dus ik denk niet dat we hierop tegen moeten zijn. Toch beter dat hier belastinggeld naar gaat dan naar andere zaken. ;-)
Zal ongetwijfeld niet om alle optredens gaan, denk ik? Er wordt gesproken over “een hele reeks concerten” en “verschillende concerten”. Zal wel hetzelfde principe zijn als in het verleden bij Proximus?
Cultuur dichterbij brengen is nochtans een belangrijke taak van de openbare omroep. Plus dit is de eerste keer dat je alle podia en optredens kunt streamen, dus ik denk niet dat we hierop tegen moeten zijn. Toch beter dat hier belastinggeld naar gaat dan naar andere zaken. ;-)
Werkt natuurlijk ook in de andere richting hè. « Je wordt gestreamd op het Pickx platform van onze sponsor » t.o.v. « je wordt uitgezonden door de publieke omroep van de regio » zal ook wel impact hebben op de kracht die ze hebben om überhaupt dingen te streamen. Vorige jaren was dat altijd of heel last minute of helemaal niet/snippers in de verslaggeving van StuBru.