Best Kept Secret 2026

Hebben ze het terrein eigenlijk groter gemaakt voor die extra mensen? Of aanpassingen gedaan?
Niet echt. Ze zijn er gewoon van uit gegaan dat het in voorgaande jaren onder capaciteit is geweest en dat het terrein het wel aankan denk ik. Er is wel een extra blok WC's maar die is veruit de kleinste op het terrein. Als dit de prijs is voor grotere headliners dan ben ik eerlijk gezegd meer fan van de 22-25 jaren. En ze moeten ook echt wel iets gaan doen aan het pratende publiek overal. Ik vind dat je als organisatie wel een verantwoordelijkheid t.o.v. een artiest als Aldous Harding om ze niet compleet kansloos voor een TWO te zetten die vooral met zichzelf bezig is. Vooraan is het vast leuk maar met deze drukte moet je wel echt vroeg zijn om vooraan te staan.
 
Niet echt. Ze zijn er gewoon van uit gegaan dat het in voorgaande jaren onder capaciteit is geweest en dat het terrein het wel aankan denk ik. Er is wel een extra blok WC's maar die is veruit de kleinste op het terrein. Als dit de prijs is voor grotere headliners dan ben ik eerlijk gezegd meer fan van de 22-25 jaren. En ze moeten ook echt wel iets gaan doen aan het pratende publiek overal. Ik vind dat je als organisatie wel een verantwoordelijkheid t.o.v. een artiest als Aldous Harding om ze niet compleet kansloos voor een TWO te zetten die vooral met zichzelf bezig is. Vooraan is het vast leuk maar met deze drukte moet je wel echt vroeg zijn om vooraan te staan.
Klinkt niet superbest. In 2023 was ik er een weekend, voelde toen net goed aan qua drukte. Meer moest het niet worden (de relatieve ‘rust’ is toch een beetje een USP van dit festival).

In dat opzicht goed dat de TWO namen wat ‘kleiner’ zijn dit jaar. Verwacht door deze verhalen een kneitervol strand voor Cave.
 
Valt me inderdaad wel op dat het voor 2 uur 's middags al enorm druk voelt op het terrein. Ook veel mensen waarvan ik me afvraag of ze überhaupt 1 artiest kennen, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Zou dat het "Lowlandspubliek" zijn?

Ik verwacht dat het kneitertje druk wordt bij Job
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101
Klinkt niet superbest. In 2023 was ik er een weekend, voelde toen net goed aan qua drukte. Meer moest het niet worden (de relatieve ‘rust’ is toch een beetje een USP van dit festival).

In dat opzicht goed dat de TWO namen wat ‘kleiner’ zijn dit jaar. Verwacht door deze verhalen een kneitervol strand voor Cave.
De ONE kan wel wat hebben denk ik, dat veld is niet zo snel te vol. Verder vind ik het vandaag ook voelbaar wat drukken maar heb ik er minder last van dan anderen hier, ik kan nog steeds 5 a 10 minuten voor iedere show een prima plek pakken.
 
Aldous werd echt overstemd door het gelul. Heel jammer. Was ook niet mijn favoriete act, maar heb dan de klasse om gewoon weg te lopen.

Job Jobse vond ik vorig jaar op Lowlands niks en echt een sardientjes simulator, dus rond die tijd ga ik lekker de dag afsluiten.
 
Ja nog niet gevonden, jullie?
Travel Camp GIF by Beeld & Geluid

Misschien logistieke problemem
 
En dan typ je zo'n relaas over de drukte, en dan is er bij Hayley Williams vooraan zeeën van ruimte. Huh?
 
Hier ook een uur heerlijk wegdromen. Linksvoor was het helemaal stil.
Ik ook linksvoor en goed stil maar tussen de nummers door en tijdens de echt rustige nummers veel geroezemoes, maar kon niet echt uitmaken of het van binnen of buiten de tent kwam…heb me er redelijk van kunnen afsluiten. Van top tot teen kippenvel bij Treasure. Nieuwe plaat ook super mooi live!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dieptepunt bij Nation of Language, waarbij een vriendengroep niet met het optreden bezig was, maar met elkaar bespugen met ijsblokjes. Ik werd zelfs geraakt en heb er iets van gezegd, maar daarna deden ze het gewoon de andere kant op... Toen ze in elkaars schouders begonnen te klimmen en naar hun vrienden gingen schreeuwen, wilden we een andere plek zoeken. Door de drukte uiteindelijk weggelopen.
 

Users who are viewing this thread