Bij mij is het glas niet half leeg, maar zeer goed gevuld.
Sinds 3 jaar eindelijk weer eens naar een meerdaags festival met goed gezelschap.
Binnen de middelgrote tot grote festivals biedt BKS het meeste plezier voor de euro’s.
En daarmee kijk ik naar het totaalplaatje.
Terrein, programmering en voedselaanbod.
En niet alleen naar de gaten in de programmering.
Het had leuk geweest als het glas overvloeide doordat er net wat meer vuige bandjes zouden staan.
Kritisch zijn is goed hoor.
Maar men loopt hier wel te zeuren om het zeuren.
Sinds 3 jaar eindelijk weer eens naar een meerdaags festival met goed gezelschap.
Binnen de middelgrote tot grote festivals biedt BKS het meeste plezier voor de euro’s.
En daarmee kijk ik naar het totaalplaatje.
Terrein, programmering en voedselaanbod.
En niet alleen naar de gaten in de programmering.
Het had leuk geweest als het glas overvloeide doordat er net wat meer vuige bandjes zouden staan.
Kritisch zijn is goed hoor.
Maar men loopt hier wel te zeuren om het zeuren.

