Festileaks Draft XX: De Presentaties!

En dan nog een vrijdag ticket voor @luluasas zijn Themapalooza. En terwijl ik dit schrijf , vraag ik me eigenlijk af ... waarom? Heb ik me vergist? Niet aanvallend of denigregrend ofzoiets bedoelt uiteraard @luluasas maar ik snap echt even mijn eigen keuze zelf niet. Want er waren ook mensen die Slipknot hadden bv. Dus ik weet oprecht niet meer waarom ik uw/dit festival gekozen heb. Maar ik zou me er uiteraard zeker in de avond zeker en vast en zonder twijfel kunnen amuseren! SOAD, Halestorm zullen wel genoeg potten en pannen breken!
Dankjewel, denk ik?

Mijn tickets waren voor:

Weekend:
1. Live forever festival van oasis
2. Tinyfest van insanity
3. Cabin In The Woods van warriorandweirdo

Dag:
1. Baspop> vrijdagticket van koekdoos
2. Pentafest > zaterdagticket van JK79
3. Hush & Havock festival > vrijdagticket van AngieH

Van harte gefeliciteerd met de winst @mattman en @Koekdoos bedankt voor de organisatie!
Ondanks de uitdagende set heb ik me heel erg vermaakt, jammer dat @won666 mij niet van de 0 heeft afgeholpen aangezien ik Slipknot had ;)

Ik moet het volgende keer maar zo laten.
Ik ben duidelijk niet mee want eindig steevast onderin :D.
Ik sluit me aan bij @WesleyNoH want ik heb hetzelfde issue de laatste drafts 😂

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
Even wat feedback proberen krijgen: wat mist er in mijn festival(s) waardoor ik telkens laag eindig? De foute namen? Foute genres? Teveel een mix? Namen op onrealistische plekken in de line-up? Aankondigingen te saai? Visuals niet sterk genoeg? Te slechte programmatie qua spoorboekjes?

Laat me graag weten, dan gaan we hiermee aan de slag voor de volgende deelname ☺️
Van mij geen feedback, want jouw festival was gewoon een van mijn weekendtickets waard! Ik vond de visuals heel strak en de uitwerking van de thema's goed aangepakt. Jouw muzieksmaak sluit verder niet aan op de mijne, maar daar baseerde ik mijn tickets ook niet op deze keer. Wat mij betreft heb je het top gedaan 💪

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
Mijn tickets waren voor:

Weekend:
1. Live forever festival van oasis
2. Tinyfest van insanity
3. Cabin In The Woods van warriorandweirdo

Dag:
1. Baspop> vrijdagticket van koekdoos
2. Pentafest > zaterdagticket van JK79
3. Hush & Havock festival > vrijdagticket van AngieH

Van harte gefeliciteerd met de winst @mattman en @Koekdoos bedankt voor de organisatie!
Ondanks de uitdagende set heb ik me heel erg vermaakt, jammer dat @won666 mij niet van de 0 heeft afgeholpen aangezien ik Slipknot had ;)

Ik sluit me aan bij @WesleyNoH want ik heb hetzelfde issue de laatste drafts 😂
Had ik het geweten ...

Mijn leven nu zonder Draft, Hurt/Heals of Brackets.
sad.gif

Misschien maar weer eens een studie gaan starten (vorige begin dit jaar afgerond) want moet mij als ambtenaar wel blijven ontwikkelen.

• Leuk
Waarderingen: AngieH en RubenJS

Users who are viewing this thread