Graspop Metal Meeting 2026

Logische vervangers, goed gedaan inderdaad van Graspop.
Combichrist vorig jaar gezien in De Verlichte Geest in Kortrijk en dat was wel een feestje.
En Ellende een band die ik al een hele tijd wel eens wilde zien. Zal dan waarschijnlijk jammer worden voor Rivers Of Nihil maar ik heb die geloof ik wel vorig jaar op Alcatraz gezien.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en dvdh666
Is een half uur meer dan normaal ja

Opzich niet zo gek, Knocked Loose en Lionheart zijn 2 hardcore met waarschijnlijk veel overlap in publiek zoals @Robbe hierboven. Eigenlijk moest Lionheart natuurlijk tijdens twisted sister spelen dan was dit probleem er niet. Mogelijk heeft de band geklaagd of kregen ze klachten van bezoekers.
Ik weet niet, je speelt nu ook een half uur tijdens de absolute headliner van die dag. En ik vind Knocked Loose en Lionheart nou ook weer niet 1 op 1 inwisselbaar ofzo. Sterker nog, KL kan ik niet aanhoren en Lionheart wil ik graag zien.

Zou eerder zeggen dat ze zichzelf dan in de voet schieten door een half uur tijdens Volbeat door te spelen. Ah fin het blijft speculeren natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Combichrist gaat hem niet worden voor mij. Ik heb wat nummers opgezet, maar was al heel snel afgeleid en niet meer aan het luisteren.
Ellende klinkt wel als iets dat ik zou willen gaan zien want ik vond het wel écht graaf klinken. Jammer van de clashes met Malevolence en Rivers of Nihil (waarvan ik nog altijd niet weet wat ik ermee moet, zal een keuze op het moment zelf worden).

Voor de records:
- Combichrist: won't see
- Ellende: probably see

Ik weet niet, je speelt nu ook een half uur tijdens de absolute headliner van die dag. En ik vind Knocked Loose en Lionheart nou ook weer niet 1 op 1 inwisselbaar ofzo. Sterker nog, KL kan ik niet aanhoren en Lionheart wil ik graag zien.

Zou eerder zeggen dat ze zichzelf dan in de voet schieten door een half uur tijdens Volbeat door te spelen. Ah fin het blijft speculeren natuurlijk.
Ik vind het wel fijn dat er nu tenminste tijdens Swedish Chef wat anders te zien is. En lekker naast het CRC dus kan ik meteen door!

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en dvdh666
8358.jpg

Met overschot de beste dag in de Marquee!

Vltimas: uitstekende band, live zeer goed 👌🏻
Decapitated: altijd grote fan geweest en al een tiental keer gezien. Spijtig genoeg is het een stuk minder met hun nieuwe zanger, Rafal wordt gemist.
Gaerea: prima vermaak om te starten op de middag.
Kanonenfieber en Mastodon nooit eerder gezien, maar staat op de planning.

Users who are viewing this thread