GMM Marquee Bracket

Hier alvast zeker ook niet uit chauvinisme gestemd.
Was het tegen My Dying Bride, dan gingen de 10 punten naar MDB.

Maar achter MDB staat Amenra wel op 2 denk ik. Alhoewel de optredens van King Diamond en Pendulum ook echt wel onvergetelijk waren.

Het blijft een verkiezing natuurlijk. Met winnaars en zure verliezers. Mocht Amenra winnen dan voel ik me verplicht om er maar eens naar te gaan luisteren. Want ik ken er helemaal niets van 🤣

• Winning
Waarderingen: thesummoning
Uhh.. tja.. ik hoopte op een spannende finale, maar dit was nu ook weer niet de bedoeling... 😝

1780192537012.png

1780192643238.png

Het eerste gelijkspel is dus een feit, en dat op de laatste dag.. 😅

Nu laat ik de keuze dan maar aan jullie:
  • opnieuw een dag stemmen 🔥
  • lekker zo laten, gedeelde winnaars :cool:
  • iets anders, nl. ... (laat weten in comments) 🤔
💁‍♂️

Laatst bewerkt:
Uhh.. tja.. ik hoopte op een spannende finale, maar dit was nu ook weer niet de bedoeling... 😝

Bekijk bijlage 20791

Bekijk bijlage 20792

Het eerste gelijkspel is dus een feit, en dat op de laatste dag.. 😅

Nu laat ik de keuze dan maar aan jullie:
  • opnieuw een dag stemmen 🔥
  • lekker zo laten, gedeelde winnaars :cool:
  • iets anders, nl. ... (laat weten in comments) 🤔
💁‍♂️
Opnieuw stemmen lijkt me niet heel zinvol, misschien hoogstens de stembussen nog een laatste dagje open zetten voor de mensen die nog niet gestemd hebben, wellicht geeft dat de doorslag.

Volgens mij is er ook een keer genoemd dat je bij gelijkspel kunt kijken wie de meeste volle punten heeft gekregen, en daarna wie de hoogste individuele punten heeft ontvangen. Maar wellicht is dat ook gelijk.

In dat geval, lekker zo laten is ook wel leuk :)

Zou het zelf ook lekker gelijkspel laten.
Heb zelf bewust niet gestemd, aangezien ik beiden niet live heb gezien wilde ik de finale liever overlaten aan de fans, ook geen spijt van
Ik denk dat iedereen die wilde stemmen daar ruimschoots de tijd voor heeft gehad, dit was al het enige duel waar we 2 dagen de tijd hadden
Denk dat deze uitslag een goede reflectie is van wat de mensen ervan vonden die mee deden aan het spel
Had zelf overigens nooit verwacht dat Amenra het spel zou winnen uiteindelijk (Opeth wel)
Vind persoonlijk Opeth op album een stuk fijner dan Amenra, maar ben benieuwd hoe het is als ik ze beiden live heb gezien.
Over enkele maanden staat mijn eerste keer Amenra op het programma, hopelijk kan dat in de Swamp even goed zijn als in de marquee. Ben benieuwd.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread