Pukkelpop 2026

Moet toch wel echt fake zijn? Kan mij niet inbeelden dat die artiesten allemaal nog afgesprongen zijn toch? Het zijn er echt veel: Esdeekid, Zwangere Guy, Fcukers, Ski Aggu, Lily Allen, Paris Paloma, Oklou, Kraftwerk, Princess Nokia, Baby Lasagne, Nia Archives en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een pak.
Of het nu echt is of niet. Denk dat we niet willen weten wat er allemaal afvalt in het proces van het boeken.

Dit zijn alle namen van die affiche die volgens mij niet op pukkelpop staan (didnt double check)

Friday:
Pinkpantheress, Esdeekid, Zwangere Guy, fcuckers, Ski Aggu, Makrohang, Swimming Paul

Saturday: Lily Allen, Dom Dolla, Ashnikko, Paris Paloma, Zimmer90, Joy Crookes, Pegassi, Joshua Idehen

Sunday:
Kraftwerk, Princess Nokia, Baby Lasagna, Tobias Rahim, Jacob Alon, Sisi, Holt 88, Syreeta

Ik vind het wel een aannemelijk rijtje namen voor de affiche van dit jaar, toch? Bij de meeste fake posters ligt het er qua namen dikker bovenop dat het nep is…

Zal allemaal wel in stelling gestaan hebben. Zoals Jimmy zegt vallen er ieder jaar heel wat namen af in de loop van het boekingsproces. Dat is bij Werchter zo (denk maar aan Franz Ferdinand vorig jaar), maar evengoed bij Pukkelpop. Initieel zal men wel zoiets in gedachten gehad hebben, maar nood bij andere festivals of gewoon andere issues kunnen al eens iets doen afspringen. Waarbij uitstel geen afstel is.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik vind het wel een aannemelijk rijtje namen voor de affiche van dit jaar, toch? Bij de meeste fake posters ligt het er qua namen dikker bovenop dat het nep is…
Het is gedeeld door een artieste, dus zal wel een eerste realistische draft zijn geweest. Niet zomaar iets random verzonnen

Verwachten we trouwens nieuwe namen vandaag? Drie weken sinds de vorige aankondiging. Of zou alles komen met de donderdagdrop in juni?

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Ik zou het geweldig vinden als Pukkelpop nog steeds overweegt om Kraftwerk in 2026 te boeken. Hun concert in 2009, hoewel het Main Stage niet erg vol was, staat in mijn top 3 van favoriete concerten sinds ik Pukkelpop heb bezocht (ik ben er al twaalf keer geweest).

• Leuk
Waarderingen: davadude, DDave en bartv
Maar Kraftwerk is al headliner op Rock Zottegem.
Ja, oké.. Maar misschien lag die wel in de pijpleiding bij PKP en is Zottegem met een nog iets interessanter voorstel op de proppen gekomen (aka headliner van een dag). Of misschien heeft PKP zich van hun schone kant laten zien achter de schermen en Zottegem uit de nood geholpen met Kraftwerk na het wegvallen van Young.. Lijkt me sowieso een vrij oude poster te zijn. Ik denk dat ie legit is tbh.

Dom Dolla is misschien wel last minute John Summit geworden. Esdeekid had misschien te hoge eisen (mainstage plek ofzo). Lijken me maar een aantal echt grotere namen tussen te zitten waar deals misschien uiteindelijk idd zijn afgesprongen (Pinkpantheress, Lily Allen). De rest kan toch nog steeds?

Ik zou het geweldig vinden als Pukkelpop nog steeds overweegt om Kraftwerk in 2026 te boeken. Hun concert in 2009, hoewel het Main Stage niet erg vol was, staat in mijn top 3 van favoriete concerten sinds ik Pukkelpop heb bezocht (ik ben er al twaalf keer geweest).
Moeten ze wel eerst iemand cancelen vrees ik.

• Leuk
Waarderingen: DiamondQ
  • Thinking
Waarderingen: Elle Marie

Users who are viewing this thread