Best Kept Secret 2026

De reden dat ik dit zei, is dat ik oprecht geloof in dat er nog heel veel potentie is qua extra publiek die nu geen kaartje koopt. Ter beeldvorming: ik woon een half uur rijden van de Beekse Bergen af en fans kijken me regelmatig glazig aan als ik aangeef dat hun favoriete acts daar dit jaar of een van de afgelopen jaren hebben gespeeld.
Ik durf er dan ook wel te stellen dat deze mensen naast Pinkpop en Lowlands niets kennen, ook geen Down the Rabbit Hole

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Vrijdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien:
Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben:
Model/Actriz, Sudan Archives
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn:
Femi Kuti, Curtis Harding, Croithe, Supermodel*
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt:
ÃO, NewDad, Mavi, De La Soul, Elmer, Curtis Harding

Zaterdag
Nick Cave
Tropical Fuckstorm, Madra Salach
Weval, Tramhaus, Nation of Language, Wolf Alice
GHOSTWOMAN, Mark William Lewis, Hiqpy

Zondag
Gorillaz
Joey Valence & Brae, Yard Act
Genesis Owusu, Men An Tol, Jungle by Night
Mac DeMarco, Lime Garden

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Vrijdag

Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Curtis Harding en De La soul
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: supermodel* en Newdad
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Model/Actriz,

Zaterdag

Nick Cave
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Hayley Williams en Wolf Alice
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Grote Geelstaart, Aldous Harding
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Hiqpy

Zondag

Gorillaz
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Joey Valence & Brae, Dressed Like Boys en Getdown Services
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Mac demarco, Yard Act en Don West
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Genesis Owusu, Lime Garden en Ethel Cain

• Leuk
Vrijdag
Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Newdad, Supermodel
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Ão, Blood Incntation
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Model/Actriz, Croíthe, Elmer

Zaterdag
Nick Cave & The Bad Seeds
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Wolf Alice, Radio Free Alice
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Ghostwoman, Aldous Harding, Nation Of Language
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Hayley Williams, Grote Geelstaart, Midrift

Zondag
Ethel Cain
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Anna von Hausswolff, Dressed Like Boys, Mên An Tol
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Gorillaz, Getdown Services
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: C'est Qui?, Mac DeMarco, Sammy Virji

Vrijdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Blood Incantation, Ao,
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Supermodel*, Croithe, Curtis Harding, Militarie Gun, NewDad
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Model/Actriz, Elmer, Sudan Archives

Zaterdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Tropical Fuck Storm
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Nick Cave, Ghostwoman
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Nation of Language, Aldous Harding, Madra Salach, Mark William Lewis, Hiqpy
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Tramhaus, Dame Area, Grote Geelstaart

Zondag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Ethel Cain
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Anna von Hauswolff, Dressed like Boys
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Gorillaz, Σtella, Servo, Genesis Owusu, Skullcrusher
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Men an Tol, Joey Valence&Brae, Yard Act

• Leuk
Vrijdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Blood Incantation, Ao,
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Supermodel*, Croithe, Curtis Harding, Militarie Gun, NewDad
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Model/Actriz, Elmer, Sudan Archives

Zaterdag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Tropical Fuck Storm
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Nick Cave, Ghostwoman
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Nation of Language, Aldous Harding, Madra Salach, Mark William Lewis, Hiqpy
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Tramhaus, Dame Area, Grote Geelstaart

Zondag
De ene act die ik los van welke clash dan ook wel wil zien: Ethel Cain
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Anna von Hauswolff, Dressed like Boys
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Gorillaz, Σtella, Servo, Genesis Owusu, Skullcrusher
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Men an Tol, Joey Valence&Brae, Yard Act
Mooi! Wij hebben dezelfde must sees. Zie je straks links voorraan

Vrijdag
Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Blood Incantation, Model/Actriz
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: De la Soul, Sudan Archives
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Croithe, Supermodel*, NewDad

Zaterdag
Nick Cave & The Bad Seeds
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Madra Salach, Tramhaus
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Aldous Harding, Nation Of Language, Tropical Fuck Storm
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Hayley Williams, Grote Geelstaart, Wolf Alice, Hiqpy

Zondag
Ethel Cain
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Anna von Hausswolff, Gorillaz
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Yard Act, Joey Valence & Brae
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Dressed like boys, Skullcrusher

Naar aanleiding van de aanpassingen in de app, ververs ik graag mijn voornemen om met jullie de komende weken door te nemen:
  • dinsdag 21 april, bekendmaking van laatste namen + TIMEMTABLE + nog steeds ongeloof dat MBV er toch niet bij is. Op de spot van Sharon van Etten staat "to be announced". Een week lang berichten van stuiterende BKS Forum bewoners.
  • Laatste week april: inventarisatie van de clashes van alle BKS Forum bewoners. Boosheid en euforie wisselen elkaar af. Ën speculatie wie Van Etten moet doen vergeten.
  • 1e en 2e week mei: we maken ons gezamenlijk nog steeds druk over onze persoonlijke clashes. Neigt af en toe naar blinde paniek. Vervanger Van Etten wordt bekend gemaakt bij Hart van Nederland.
  • 3e week mei: berusting en voorzichtig optimisme dat het toch weer goed gaat komen. Plattegrond van nieuwe terrein wordt gedeeld. Wederom boosheid en euforie.
  • 4e week mei: informatie over eten, drinken, kunst etc. Toch nog een last minute wijziging door afzegging van drie artiesten.
  • 1e week juni: check weerbericht, paklijst etc.
  • 12 juni: showtime.
Oef toch weer niet vandaag. Ik begon er ook in te geloven. Morgen of overmorgen een revanche? Ik kan onderhand niet wachten.

Na Motel Mozaique afgelopen weekend moet ik idd ook kwijt dat Grote Geelstaart echt ongelooflijk goed was. Ga dat zien op BKS.

Verder was de show van Weval in Theater Rotterdam bijna een Justice Light met hun speciale lasers en bewegende lampen. Eeuwig zonde als Job Jobse hun van de zaterdagavondspot na de headliner in de TWO gaat gooien.

Vrijdag

Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Femi Kuti (laatst gezien in PAARD, was echt fantastisch), Mr. Cutts
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Model/Actriz, De La Soul, Ata Kak
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Newdad, Elmer

Zaterdag

Nick Cave
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Hayley Williams, Wolf Alice
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Madra Salach, Grote Geelstaart, Sef, Sorry
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Hiqpy

Zondag (jemig wat gaat er hier veel clashen zeg)

Gorillaz
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Joey Valence & Brae, Getdown Services
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Mac DeMarco, Yard Act, Genesis Owusu
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Jungle By Night, Lime Garden, Ethel Cain

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en Matthijs
Vrijdag

Jack White
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Curtis Harding, Ao
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: De La Soul
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Newdad

Zaterdag

Nick Cave
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Sef, Wolf Alice
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Hiqpy, Mark Williams
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Tropical Fuck Storm, Alous Harding

Zondag

Don West
De twee acts die vervolgens prioriteit hebben: Gorillaz, Dressed like Boys
Deze acts zouden ook wel erg fijn zijn: Jungle By Night, Sophie Straat
En kleine kans dat ik hier dan nog aan toe kom, maar als het zo uitkomt: Mac Demarco, C’est Qui?

• Leuk
Puur uit nieuwsgierigheid! Wat kost zo'n huisje op Beekse Bergen ongeveer? Snap dat het per huisje en capaciteit verschilt maar ik kan het niet terugvinden op de site. Tickets zitten er natuurlijk bij in.

Puur uit nieuwsgierigheid! Wat kost zo'n huisje op Beekse Bergen ongeveer? Snap dat het per huisje en capaciteit verschilt maar ik kan het niet terugvinden op de site. Tickets zitten er natuurlijk bij in.
Voor het idee, wij bebben een Jungalow voor 1.345 voor het weekend en je kan daar met max. 6 personen in

• Leuk
Waarderingen: goatscholten
Check! Duidelijk verhaal, grazie. Maar daar zitten dus de tickets bij in? Want dat is oprecht een goeie deal. Of is het per persoon? Hahaha
Nee, dat is zonder de tickets. Het huisje zelf heeft die vaste prijs van 1345 voor het weekend, dus je kan die kosten delen onder meer personen als je met meer gaat. En tickets per persoon komen daar dan bij

Check! Duidelijk verhaal, grazie. Maar daar zitten dus de tickets bij in? Want dat is oprecht een goeie deal. Of is het per persoon? Hahaha
Dat is denk ik zonder tickets.
Wij hebben 542 pp betaald voor een 5-persoons jungalow incl ticket.

Weet iemand hoever het lopen is van een jungalow naar het festivalterrein?

Users who are viewing this thread