Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallocaties

Die is niet altijd open, kan je normaal zien op de site.

Coovi is ook een optie, daar kan je de shuttle bus nemen richting Vorst Nationaal.
Ik ga altijd via Coovi (komende vanuit Antwerpen). Die shuttle bus staat bij het buitenkomen van de parking links. Er is wel een bepaald uur wanneer de laatste rijdt, dus best even checken op de website van Vorst.
Na het concert staan de bussen klaar om terug naar Coovi te rijden. Vergeet geen gratis uitrij-kaart te ontvangen bij het instappen van de bus.

• Leuk
Waarderingen: The_mindsweep en Joe
Iemand toevallig nog parkeertips voor Dynamo Eindhoven? Laatste concerten daar was het parkeerticket even duur als het concert zelf.

Vanavond naar de AB voor White Lies.
Waar kan ik het best parkeren volgens jullie?

Meestal parkeer ik mijn wagen in de Pachecolaan om zo een stukje te voet te gaan.
Maar aangezien de 10-jarige dochter meegaat zou ik iets dichter willen parkeren.

Meestal parkeer ik mijn wagen in de Pachecolaan om zo een stukje te voet te gaan.
Maar aangezien de 10-jarige dochter meegaat zou ik iets dichter willen parkeren.
Parking brucity, vroegere parking 58.

• Leuk
Waarderingen: musicislife

Laatste keer AB geparkeerd bij Q-Park Lepage. Is op 10 minuten wandelen.

• Leuk
Laatste keer AB geparkeerd bij Q-Park Lepage. Is op 10 minuten wandelen.
Q-Park Lepage zou je online kunnen reserveren van bv. 25/02/2026 19:00 tot 26/02/2026 00:00 aan 16,2€
Q-Park Brussel Centrum idem maar 8,61€ (online prijzen op dit moment)

Lepage is 700m (9min stappen), Q-Park Brussel Centrum 1100m (14min. stappen)

• Leuk
Q-Park Lepage zou je online kunnen reserveren van bv. 25/02/2026 19:00 tot 26/02/2026 00:00 aan 16,2€
Q-Park Brussel Centrum idem maar 8,61€ (online prijzen op dit moment)

Lepage is 700m (9min stappen), Q-Park Brussel Centrum 1100m (14min. stappen)
Brucity dichter en met pcard+ (gewoon gratis aan te vragen) 7,2 euro na 19u.

Edit: en volledig vernieuwd, ruime,mooie plaatsen.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Brucity dichter en met pcard+ (gewoon gratis aan te vragen) 7,2 euro na 19u.

Edit: en volledig vernieuwd, ruime,mooie plaatsen.
Het is deze inderdaad geworden via de pcard+. En inderdaad zeer vlot. Er was zelfs nog tijd om naar Manneken Pis te gaan zien met de dochter 😄

edit: uiteindelijk rond 18u30 binnengereden en 22u45 buiten, €8.80 en maar 5-6 min wandelen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: B0G5 en koekroeck
Iemand tips voor parkeren met de auto voor Roadburn? Ik zet normaal weleens mijn auto neer bij de Sint Oloflaan (15 min lopen) maar een plaats dichterbij (betaald voor redelijke prijs) kan ook.

Goedkopere parking omgeving Muziekgieterij? Sphinx is ondertussen 17€/dag

Goedkopere parking omgeving Muziekgieterij? Sphinx is ondertussen 17€/dag

Parking Fort Willemweg kost volgens mij iets van €8 en is een kwartier lopen naar de MG
Wat je ook zou kunnen proberen is gratis parkeren. Op de Fort Willemweg zelf, ter hoogte van de Industrieweg, op de Cabergerweg ter hoogte van het Rondeel of Pastoor Moormanstraat (vlgs mij 's avonds gratis) ter hoogte van de brug

• Leuk
Waarderingen: B0G5

Users who are viewing this thread