Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tips & tricks vervoer / parking concert- en festivallocaties
Ik ga altijd via Coovi (komende vanuit Antwerpen). Die shuttle bus staat bij het buitenkomen van de parking links. Er is wel een bepaald uur wanneer de laatste rijdt, dus best even checken op de website van Vorst.
Na het concert staan de bussen klaar om terug naar Coovi te rijden. Vergeet geen gratis uitrij-kaart te ontvangen bij het instappen van de bus.
Vanavond naar de AB voor White Lies.
Waar kan ik het best parkeren volgens jullie?
Meestal parkeer ik mijn wagen in de Pachecolaan om zo een stukje te voet te gaan.
Maar aangezien de 10-jarige dochter meegaat zou ik iets dichter willen parkeren.
Meestal parkeer ik mijn wagen in de Pachecolaan om zo een stukje te voet te gaan.
Maar aangezien de 10-jarige dochter meegaat zou ik iets dichter willen parkeren.
Parkeren bij Q-Park Lepage in Brussel. Gelegen in de Dansaertwijk, het meest trendy stadsdeel van Brussel, vol hotspots voor mode en design en lekker eten in de hipste restaurants.
Parkeren bij Q-Park Lepage in Brussel. Gelegen in de Dansaertwijk, het meest trendy stadsdeel van Brussel, vol hotspots voor mode en design en lekker eten in de hipste restaurants.
Q-Park Lepage zou je online kunnen reserveren van bv. 25/02/2026 19:00 tot 26/02/2026 00:00 aan 16,2€
Q-Park Brussel Centrum idem maar 8,61€ (online prijzen op dit moment)
Lepage is 700m (9min stappen), Q-Park Brussel Centrum 1100m (14min. stappen)
Q-Park Lepage zou je online kunnen reserveren van bv. 25/02/2026 19:00 tot 26/02/2026 00:00 aan 16,2€
Q-Park Brussel Centrum idem maar 8,61€ (online prijzen op dit moment)
Lepage is 700m (9min stappen), Q-Park Brussel Centrum 1100m (14min. stappen)
Iemand tips voor parkeren met de auto voor Roadburn? Ik zet normaal weleens mijn auto neer bij de Sint Oloflaan (15 min lopen) maar een plaats dichterbij (betaald voor redelijke prijs) kan ook.
Parking Fort Willemweg kost volgens mij iets van €8 en is een kwartier lopen naar de MG
Wat je ook zou kunnen proberen is gratis parkeren. Op de Fort Willemweg zelf, ter hoogte van de Industrieweg, op de Cabergerweg ter hoogte van het Rondeel of Pastoor Moormanstraat (vlgs mij 's avonds gratis) ter hoogte van de brug