Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Korn is voor deze festivals simpelweg de absolute top van headliners die ze binnen kunnen halen. Dan mogen Epica en (nooit headliner zijnde) Opeth er eerder uit.
Epica - 30
Ghost - 130 Korn - 63 (+10)
Machine Head - 130
Nightwish - 100
Opeth - 110
Laten we in ieder geval met het rijtje Ghost, Machine Head, Nightwish en Opeth het weekend inluiden. Dan kunnen in het weekend de laatste klappen vallen!
star wars, star wars lightsabers,star wars lightsaber,darth vader,star wars light saber,star wars clone wars,star war,darth vader pictures,darth vader,r2d2,yoda,vader,anakin,darth vader lightsaber,stormtrooper,darth vader lightsaber,jedi,padme,sith,darth maul,darth vader clone,unleashed darth...
Daar ben ik het eerlijk gezegd niet met je eens. Opeth is een fantastische band, maar ik vind niet dat een band die de prison stage nog nooit afsloot, op #1 hoort te eindigen (of starten bij de "finale). Als Swamp-headliner daarentegen ... Maar die headliners zijn (logischerwijs) niet toegevoegd. (Al zou dan alsnog mijn voorkeur naar Amenra gaan, eerlijk gezegd. En die ene show van Heaven Shall Burn in 2023 was ook wel fantastisch.)
Daar ben ik het eerlijk gezegd niet met je eens. Opeth is een fantastische band, maar ik vind niet dat een band die de prison stage nog nooit afsloot, op #1 hoort te eindigen (of starten bij de "finale). Als Swamp-headliner daarentegen ... Maar die headliners zijn (logischerwijs) niet toegevoegd. (Al zou dan alsnog mijn voorkeur naar Amenra gaan, eerlijk gezegd. En die ene show van Heaven Shall Burn in 2023 was ook wel fantastisch.)