Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Normaal wordt je toch overgeslagen als je de vorige beurt nog niet hebt ingehaald? Dus de 1e heeft hij gemist en daardoor wordt zijn volgende zet ook overgeslagen?

Normaal wordt je toch overgeslagen als je de vorige beurt nog niet hebt ingehaald? Dus de 1e heeft hij gemist en daardoor wordt zijn volgende zet ook overgeslagen?
Ja true, strikt genomen wel volgens mij. Maar het is wel zuur als je net diegene bent die als eerste of laatste is?

Nou, in het kader van collegialiteit, en misschien iets om in gedachten te houden als we straks gaan stemmen (..); ik dacht, jij boekt alleen maar vrouwen, dus ik geef je nog de ruimte.

Bleek niet nodig. Bij BKS is ze headliner. Daar hebben we er al maar liefst drie van. Bovendien was het credo al, BKS but better. Daarom, als bijna headliner:

Eefje de Visser

Dat maakt het volgende, nog niet in beton gegoten, programma van de marathon:

09:00 - 09:55??
10:00 - 10:55??
11:00 - 11:55??
12:00 - 12:55??
13:00 - 13:55??
14:00 - 14:55Wunderhorse
15:00 - 16:00Squid
16:05 - 17:05Wet Leg
17:10 - 18:10BCNR
18:15 - 19:15Magdalena Bay
19:20 - 20:30Modest Mouse
20:40 - 21:50Eefje de Visser
22:00 - 23:15Sufjan Stevens
23:20 - 00:35Sam Fender
00:40 - 02:00Bon Iver

@Lion
@Timmetje

Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat ik ook niet heel veel moeite ga hebben om het rond te krijgen 😅

Bedoelde niet zo zeer deze draft hoor, dit keer heb ik wel wat concurrentie qua thema, maar voor mij is het over het algemeen bij de meeste drafts een vrij concurrentie-loos spel. Maar @BlackwaterPark heeft natuurlijk mijn setje namen gekregen, dus hij leeft nu mijn wereld in het spel!

Bedoelde niet zo zeer deze draft hoor, dit keer heb ik wel wat concurrentie qua thema, maar voor mij is het over het algemeen bij de meeste drafts een vrij concurrentie-loos spel. Maar @BlackwaterPark heeft natuurlijk mijn setje namen gekregen, dus hij leeft nu mijn wereld in het spel!
Ah zo had ik ‘m niet geïnterpreteerd haha. Ik ken het genre niet goed genoeg om er veel van te vinden. Al ga ik wel altijd keurig eventjes door de bijgevoegde playlists heen! ;)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Met een concept als 'Around The World' is het niet echt moeilijk om niemands vaarwater te gaan zitten - en omgekeerd. De vrijheid die ermee gepaard gaat, maakt het enigszins ook wel moeilijk natuurlijk om de juiste acts te gaan boeken.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Goed. Een van mijn favoriete bezigheden is bier drinken. En binnen Festileaks horen daar ook atjes bij. Dusja tijd voor een legend op meezinggebied!

Het leven is te kort om nuchter te blijven
Dat zei m'n opa vroeger al en m'n opa had gelijk
Het leven is te kort om nuchter te blijven
En dat is dus de reden dat ik op m'n opa lijk
Na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer (hey)
Na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na
Atje voor de sfeer, voor de sfeer
Atje voor de sfeer
Atje voor de sfeer

René Karst