Concertaankondigingen

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
144
89
The Black Keys op 5 mei naar de Ziggo Dome, dit jaar!

Bijzonder dat het pas zo laat wordt aangekondigd. Lijkt mij geen band die de zaal snel uitverkoopt
Leuk, maar beetje een ruk datum. Misschien als last-minute ticketswap uitje na een bevrijdingsfeest
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
148
170
Ik was/ben groot fan van Black Keys, maar heb ze afgelopen jaar op Werchter al gezien, plus wat ze na "Let's Rock" hebben uitgebracht is ook niet veel bijzonders meer. En juist van Let's Rock spelen ze amper iets live (alleen Lo/Hi afgelopen tour).

Oftewel grote twijfel:)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.381
Ik was/ben groot fan van Black Keys, maar heb ze afgelopen jaar op Werchter al gezien, plus wat ze na "Let's Rock" hebben uitgebracht is ook niet veel bijzonders meer. En juist van Let's Rock spelen ze amper iets live (alleen Lo/Hi afgelopen tour).

Oftewel grote twijfel:)
Lijkt me een (te) grote zaal voor ze op een feestdag die veel mensen nu nog niet gaan overzien. Mijn advies: wachten en voor 15 euro naar The Black Keys gaan last minute.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer en Sjakie de Wit

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Nederland : "The Black Keys zijn wij beu gezien. En trouwens het is een feestdag. Ik koop daar geen kaartje voor hoor. Misschien voor weinig geld via Ticketswap."

België : "Mogen wij The Black Keys ook zien ?"
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en jaydee76

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Nederland : "The Black Keys zijn wij beu gezien. En trouwens het is een feestdag. Ik koop daar geen kaartje voor hoor. Misschien voor weinig geld via Ticketswap."

België : "Mogen wij The Black Keys ook zien ?"
Ik snap het feestdagargument sowieso niet. Als er één feestdag is, waar de bands spelen die je altijd en overal kan zien, is het Bevrijdingsdag wel. Dan ga je toch gewoon naar The Black Keys die hier echt een stuk minder spelen?

En daarnaast, we zijn in Nederland veel te verwend geraakt met optredens, met dank, waarschijnlijk, aan de fantastische reputatie van Amsterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz en Sjakie de Wit

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
Nederland : "The Black Keys zijn wij beu gezien. En trouwens het is een feestdag. Ik koop daar geen kaartje voor hoor. Misschien voor weinig geld via Ticketswap."

België : "Mogen wij The Black Keys ook zien ?"
En degenen die er zijn praten er doorheen...
(ik zeg dit maar even zelf, als Hollander)
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
141
272
Is een trip naar België sowieso al uitgesloten?
Veel optredens staan er nog niet gepland en ze lijken mij niet alles in 1 keer aangekondigd te hebben.

Ik hoop alleszins nog op een Belgische datum!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Nils is support bij Snelle & de Lieve Jongens Band in Bibelot (15 maart).
Amina is support bij Zoë Livay in Rotown (15 maart).
SUUS is support bij Ciao Lucifer in Willem Twee (22 maart).
Äktaro is support bij Gallowstreet in Paard (23 maart).
Destiny is support bij Birdguy in Ekko (4 april).
Marta Popovici op 9 april naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop..
Bildtstar en Het Brandweer op 26 april naar Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
20Hz Fader is support bij The Third Sound in de Nobel (2 mei).
Dizzee Rascal op 4 mei naar Doornroosje. Verkoop 14 maart 10.00. @MadMandra27 Denk niet dat velen dat hadden verwacht.
Orchestra Baobab op 19 mei naar PHIL. Verkoop 13 maart 10.00.
Black Pyramid en Hermopolis op 22 mei naar Metropool Enschede. Verkoop 14 maart 12.00.
Another Now ook op 24 mei naar Simplon, 6 juni V11 en 15 juni Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Miranda Brouwer & Band op 25 mei naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.

Hieroglyphics ook op 10 juni naar Luxor Live. Verkoop 15 maart 11.00.
Misprint op 16 juni naar Gigant. Entree is gratis.
Prins S. en de Geit op 21 juni naar Victorie (onder de noemer Rooftopshow). Tickets zijn al in de verkoop.
BLUAI is support bij Birdy in OLT Caprera (12 juli).
Alexis Ffrench op 12 juli naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Verkoop 15 maart 10.00, VVK 13 maart 10.00. Jippie!
Burning Spear op 1 augustus naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Soil op 3 augustus naar Poppodium C. en 4 augustus naar de Effenaar. Verkoop 15 maart 10.00 voor Eindhoven, Hoofddorp 13 maart 11.00.
A Place to Bury Strangers op 10 augustus naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Corinne Bailey Rae op 19 augustus naar het Amsterdamse Bostheater (onder de noemer Presents Black Rainbows) (als onderdeel van Live at Amsterdamse Bos). Verkoop 15 maart 11.00.
K's Choice op 23 augustus naar het Zuiderparktheater (als onderdeel van Zuiderpark Live). Verkoop 15 maart 10.00, VVK 13 maart 10.00.
BLØF op 30 augustus naar OLT Hertme (als onderdeel van Metropool Open Air). Verkoop 15 maart 10.00, VVK 13 maart 10.00.
Rowwen Hèze op 7 september naar Paradiso. Verkoop 15 maart 10.00.
Ploegendienst op 25 september naar Paradiso. Verkoop 15 maart 10.00.
Cordovas en Johnny Strykes ook op 27 september naar DNK(Assen) en 29 september naar Q-Bus. Tickets zijn al in de verkoop.

Real Estate op 1 oktober naar Tivoli. Verkoop 15 maart 10.00.
The Long Ryders op 20 oktober naar Metropool Enschede. Verkoop 15 maart 10.00.
Dekker ook op 3 november naar Grenswerk (onder de noemer Call It What You Want). Verkoop 15 maart 10.00.
Dark Tranquility, Moonspell, Wolfheart en Hiraes op 6 november naar de Effenaar. Verkoop 15 maart 12.00. Klein foutje in Eindhoven, waar de aankondiging het over juni had...
Paris Paloma op 3 december naar Paradiso. Ik heb nog geen zicht op een verkoopdatum.
Het Zesde Metaal ook op 5 december naar LantarenVenster. Verkooop 15 maart 11.00.
John Coffey ook op 13 december naar Metropool Hengelo, 14 Vera en 19 Maassilo. Verkoop 15 maart 10.00.

Voor België:
Ciggy Sunday is support bij Say She She in Cactus (26 maart).
CASisDEAD op 5 mei naar Botanique (als onderdeel van Les Nuits Botanique). Tickets zijn al in de verkoop.
Bex Burch, Ruth Goller’s ‘Skylla’ en Ibelisse Guardia Ferragutti & Frank Rosaly (ft. Ben LaMar Gay) op 29 mei naar Ancienne Belgique (onder de noemer International Anthem Presents). Tickets zijn al in de verkoop.
De Jeugd van Tegenwoordig op 11 juli naar OLT Rivierenhof. Verkoop 13 maart 11.00.
Burning Spear op 30 juli naar OLT Rivierenhof. Verkoop 13 maart 11.00.
Tinariwen op 19 augustus naar OLT Rivierenhof. Verkoop 13 maart 11.00. Waarom heeft niemand het hier over!?
Brihang op 1 september met een extra show naar OLT Rivierenhof. Verkoop 13 maart 11.00.
Tourist LeMC op 7 september met een extra show naar OLT Rivierenhof. Verkoop 13 maart 11.00. Het betreft een matinée.
Real Estate op 25 september naar het Depot. Verkoop 15 maart 10.00.
Cordovas en Johnny Strykes op 28 september naar het Groot Verzet (Lint). Tickets zijn al in de verkoop.

John Coffey op 11 oktober naar Trix. Verkoop 15 maart 10.00.
Het Zesde Metaal op 12 december naar Ancienne Belgique. Verkoop 15 maart 10.00.
Delwood is support bij Karate in Trix (14 december).
J. Bernardt op 20 december naar Ancienne Belgique en 21 december naar de Roma. Verkoop 15 maart 10.00.
Front 242 ook op 3 januari naar L'OM (onder de noemer Black Out). Verkoop 14 maart 11.00.
Clouseau op 19 januari met een extra show naar het Sportpaleis. Verkoop 14 maart 10.00. Tel kwijt.
Flavio Coelho op 6 februari naar Ancienne Belgique. Verkoop 14 maart 14.00.
 
Laatst bewerkt:

NachoNienke

Playlistbediener
10 mei 2023
31
20
The Black Keys op 5 mei naar de Ziggo Dome, dit jaar!
Ik ben hier dus echt heel blij mee!
Mis ze elke keer op festivals en heb ze daarom nog nooit gezien. 5 mei maakt ook niet veel uit, zijn genoeg vrienden van mij die die dag moeten werken.
Gelukkig vallen de prijzen ook mee. Misschien dat het niet uitverkoopt, maar ik zou wel een presalelinkje willen!
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
141
174
Ook maar in dit topic:


Ik weet niet of hier de plaats is, maar mijn vriendin organiseert vanuit school een voorstelling waarbij hits van de jaren 80, van Springsteen tot Le Lac du connemara, in een klassiek jasje worden gestoken.


De muziek wordt verzorgd door de koninklijke harmonie Sint-Jan Herderen onder leiding van Toon Debaye en de presentatie zal verzorgd worden door Fred Brouwers.


De tickets kosten 19 euro en 29 euro voor het VIP-arrangement en een deel van de inkomsten wordt aan het kinderkankerfonds geschonken.

Dus hou jullie agenda vrij op zaterdag 4 mei en kom met wat vrienden afgezakt naar de zaal 'onder ons' in Koersel.


Nog vragen? Stuur me gerust een privébericht😀
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Ho, dacht dat ik al klaar was voor vandaag, maar blijkbaar niet. Nu (hopelijk) wel.

Leela James ook op 8 mei naar PHIL. Verkoop 14 maart 10.00.
Jeff Rosenstock ook op 5 juni naar Ekko. Support komt van Walter Etc. (net als in Vera, 7 juni). Verkoop 14 maart 10.00. Verkoop van Bitterzoet is weer verplaatst en loopt nu mooi gelijk. @teunajax en co.
Hieroglyphics ook op 11 juni naar de Melkweg. Verkoop 15 maart 11.00, VVK 14 maart 11.00.
Def Americans op 6 september naar Tivoli. Verkoop 13 maart 13.00.
S.G. Goodman is support bij Jason Isbell and the 400 Unit in de Oosterpoort en Tivoli (11, 12 en 13 november).

Voor België:
Jeff Rosenstock en Walter Etc. op 8 juni naar Trix. Verkoop 14 maart 10.00.
S.G. Goodman is support bij Jason Isbell and the 400 Unit in de Roma (16 november).
 
Laatst bewerkt:

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.043
Ho, dacht dat ik al klaar was voor vandaag, maar blijkbaar niet. Nu (hopelijk) wel.

Leela James ook op 8 mei naar PHIL. Verkoop 14 maart 10.00.
Jeff Rosenstock ook op 5 juni naar Ekko. Support komt van Walter Etc. (net als in Vera, 7 juni). Verkoop 14 maart 10.00. Verkoop van Bitterzoet is weer verplaatst en loopt nu mooi gelijk. @teunajax en co.
Hieroglyphics ook op 11 juni naar de Melkweg. Verkoop 15 maart 11.00, VVK 14 maart 11.00.
Def Americans op 6 september naar Tivoli. Verkoop 13 maart 13.00.
S.G. Goodman is support bij Jason Isbell and the 400 Unit in de Oosterpoort en Tivoli (11, 12 en 13 november).

Voor België:
Jeff Rosenstock en Walter Etc. op 8 juni naar Trix. Verkoop 14 maart 10.00.
S.G. Goodman is support bij Jason Isbell and the 400 Unit in de Roma (16 november).
Hoe je regelmatig zelfs nog in de gaten hebt welke forumleden te paaien zijn voor welke sales en optredens. Petje af.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
728
951
Dizzee Rascal op 4 mei naar Doornroosje. Verkoop 14 maart 10.00. @MadMandra27 Denk niet dat velen dat hadden verwacht.
Als Belg is dit helaas 225km rijden enkel, dus zal hem niet worden. Ook hoorde ik hier dat hij weinig oud werk speelde en dat blijf toch z’n beste, dus ook dat trekt me niet over de streep voor de verre verplaatsing. Maar zo handig dat je me even tagt, big love 🖤
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Als Belg is dit helaas 225km rijden enkel, dus zal hem niet worden. Ook hoorde ik hier dat hij weinig oud werk speelde en dat blijf toch z’n beste, dus ook dat trekt me niet over de streep voor de verre verplaatsing. Maar zo handig dat je me even tagt, big love 🖤
Die kans zat er dik in natuurlijk, maar er is dus nog wel hoop voor een Belgische datum, aangezien hij ook Nederland in februari heeft aangedaan.
Hoe je regelmatig zelfs nog in de gaten hebt welke forumleden te paaien zijn voor welke sales en optredens. Petje af.
Nadeel van als je alles leest, haha.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken