Festileaks Festivaldraft XII: Jubileumdraft: De Presentaties

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
TICKETALERT (!): Amougies is bijna uitverkocht. 95% sold out! Grab em while you still can. 😈😈😈
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
751
1.266
U heeft nog tot 23.59u om uw tickets aan te schaffen!
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
727
951
Koop dan toch die tickets voor MadMandra Meeting!

jack griffo nick GIF by Nickelodeon
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
751
1.266
Van alle deelnemers op @Paddy na heb ik de stemmen ontvangen.
Ik begin nu met het overzicht opnieuw maken (klein foutje gemaakt vrijdag waardoor ik bestand niet meer heb) en dan zal ik beginnen met het bekend maken van de uitslag.

Mocht Paddy zijn stemmen nog sturen voordat ik de eerste bekend maak neem ik het nog mee en anders is het helaas zonder de stemmen van Paddy
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Van alle deelnemers op @Paddy na heb ik de stemmen ontvangen.
Ik begin nu met het overzicht opnieuw maken (klein foutje gemaakt vrijdag waardoor ik bestand niet meer heb) en dan zal ik beginnen met het bekend maken van de uitslag.

Mocht Paddy zijn stemmen nog sturen voordat ik de eerste bekend maak neem ik het nog mee en anders is het helaas zonder de stemmen van Paddy
Het is oké, hij wilde toch geen tickets bestellen voor Amougies. 😂
 
  • Haha
Waarderingen: Paddy en Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
751
1.266
De uitslag is bekend! Vandaag op de valreep nog 2 mensen die gestemd hebben!
We gaan ook gelijk beginnen met het bekend maken van de laatste 3 plekken. De puntentelling werkt als volgt: 1 verkocht weekendticket is 3pt., 1 verkocht dagticket is 1pt. Mocht er een gelijke stand zijn dan is het aantal verkochte tickets de doorslaggevende factor dus bv: festival x verkoopt 2 weekendtickets en verder niks dus heeft 6pt., festival y verkoopt 1 weekendticket en 3 dagtickets en heeft dus ook 6pt. In dit geval wint festival y omdat diegene meer personen overtuigd heeft om kaartje te kopen.

17. MadMandra Meeting (8 pt.) (@MadMandra27 ).
Zoals altijd moet er iemand als laatste eindigen en dit keer is dat helaas MadMandra Meeting. Dit festival koos ervoor om evenveel vrouwelijke als mannelijke acts te boeken, de dagen in dagthemas in te delen en koos voor Eigen Kweek slots. Dit festival verkocht 2 weekendtickets, 1 zondagdagticket en 1 zaterdagticket.
mmm-jpg.8232


16. Spectrum Sound (9pt.) (@WesleyNoH )
Op de 16e plek is Spectrum Sound geëindigd. Hier komen muziek en emotie samen op vier podia die elk een eigen karakter en sfeer hebben. Er is een podia waar legendarische artiesten staan, een podia gericht op de sfeer, een podia gericht voor een intiemen setting en een podia voor talent. Dit festival kon 3 mensen overtuigen voor een weekendticket.
spectrum-sound-8-png.8257


15. Amougies (9pt.) (@Yannick )
Op de 15e plek is Amougies geëindigd. Een festival met zelfs late night slots en onder andere Prince, Gorillaz, Blondie, Tame Impale, Black Sabbath en Gojira op de line-up heeft staan kon 1 iemand overtuigen voor een weekendticket, 1 iemand voor een zondagticket, 2 voor een vrijdagticket en liefst 3 mensen voor een zaterdagticket.
naamloze-presentatie-14-png.8280



Volgende uitslag rond 14.45!
 
Laatst bewerkt:

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.470
1.623
Ik had dagtickets voor de zondag van MadMandra Meeting en de vrijdag van Amougies. De laatste viel bij mij net af voor een weekendticket, omdat ik buiten Black Sabbath niet zoveel met die zondag kan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: MadMandra27

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
15. Amougies (9pt.)
Op de 15e plek is Amougies geëindigd. Een festival met zelfs late night slots en onder andere Prince, Gorillaz, Blondie, Tame Impale, Black Sabbath en Gojira op de line-up heeft staan kon 1 iemand overtuigen voor een weekendticket, 1 iemand voor een zondagticket, 2 voor een vrijdagticket en liefst 3 mensen voor een zaterdagticket.
Ja dat was ik haha, was een twijfelgeval want de concurrentie is moordend, maar blij dat ik toch op deze keuze uitgekomen ben dan want dit affiche verdient het niet om zonder weekendtickets te eindigen 😅
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Koekdoos

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
727
951
Zooo, laatste had ik wel niet verwacht maar mss “afgestrafd” door de soms sterke/onrealistische programmatie. Ik geef toe dat het soms op het randje was, maar heb alvast wat (kleinere) namen opgelijst voor @Yannick ’s idee van een volgende draft dus dan weer beter hopelijk 🙏
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Zeldzaam lage plek van @Yannick. Kan me niet anders herinneren dat hij altijd mee strijdt om minimaal de podiumplekken😯
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
751
1.266
14. IN_SANITY (10pt.) (@InsaniTiny )
Op de 14e plek is IN_SANITY geëindigd. Deze organisatie koos voor het concept een festival organiseren waar de organisator graag zelf naar toe zou gaan. Een gebalanceerde line-up tussen zachtere en hardere muziek. Aan de stages zijn geen bepaalde genres gekoppeld dus er kan van alles voorbij komen. Dit festival verleidde 3 mensen tot een weekendticket en 1 iemand tot een zaterdagticket.
poster-png.8267


13. With Open Wings & het eertijdse evenement (10pt.) (@Brian )
Op de 13e plek is geëindigd With Open Wings & het eertijdse evenement. Met behulp van Professor Barabas ga je bij dit festival 3 verschillende decennia af. Heeft het goed uitgepakt dit concept? Dat mag de organisator zelf beslissen. In ieder geval zijn er er 2 weekendtickets verkocht, 1 vrijdagticket en 3 zondagtickets.
Poster.png

12. Paddy Powerfestival (12pt.) (@Paddy )
Dan op de 12e plek krijgen we het Paddy Powerfestival met 12 punten. Dit festival koos ervoor om drie stages te gebruiken met een Mainstage, een 2nd stage en een Metalstage. Dit festival verkocht geen dagtickets maar kon wel 4 mensen overtuigen voor een weekendticket.
dia1-jpeg.8281

11. Zo Kan Het Ook (12pt.) (@RubenJS )

En dan op plek 11 hebben we het Zo Kan Het Ook 2024. Bij dit festival geniet je op de prachtige Veluwe van de beste indie, rap, metal, alternatieve en elektronische acts. Lekker gevarieerd dus. Dit festival verkocht 3 weekendtickets, 1 zondagticket en 2 vrijdagtickets.
1709463390416-png.8279



Volgende update verwacht ik rond 17u.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Heb mijn festival gebaseerd op vorige winnaars en toch eindig ik weer vanonder.
Ik ben echt op zoek naar wat ik fout doe :(.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
751
1.266
Ik zal zelf bekendmaken na de laatste uitslag voor welke festivals ik tickets had gekocht
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken