Lowlands 2024

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Maar ja, wat is beter? Slechtste lineup in jaren droppen en je ticketverkoop zien instorten (Pinkpop), al je trouwe bezoekers voorrang geven waardoor er niks over blijft bij reguliere verkoop (DTRH), of dit?
Het zou goed zijn voor Lowlands als de ticketverkoop een keer instort. Zullen ze de volgende keer eens 2x nadenken voor ze the Opposites of Goldband headliner maken.
 

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Het zou goed zijn voor Lowlands als de ticketverkoop een keer instort. Zullen ze de volgende keer eens 2x nadenken voor ze the Opposites of Goldband headliner maken.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet snel meer zal gebeuren. Huidige hype van het festival, los van de artiesten, is al te groot. Misschien dat het een keer wat minder zal zijn, maar ik verwacht niet dat Lowlands snel verkoop problemen zal hebben..

Los daarvan vind ik er dit keer zeker nu al wel toffe artiesten tussen zitten, het doet me Goldband in ieder geval semi vergeten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet snel meer zal gebeuren. Huidige hype van het festival, los van de artiesten, is al te groot. Misschien dat het een keer wat minder zal zijn, maar ik verwacht niet dat Lowlands snel verkoop problemen zal hebben..

Los daarvan vind ik er dit keer zeker nu al wel toffe artiesten tussen zitten, het doet me Goldband in ieder geval semi vergeten.
Mwah, over een paar jaar zal het wel weer inzakken. Is eerder natuurlijk ook bij Lowlands gebeurt, dan moeten ze zichzelf weer opnieuw uitvinden. Afhankelijk van hoe dat gaat zal het wel weer zo populair zijn als nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert en gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet snel meer zal gebeuren. Huidige hype van het festival, los van de artiesten, is al te groot. Misschien dat het een keer wat minder zal zijn, maar ik verwacht niet dat Lowlands snel verkoop problemen zal hebben..

Los daarvan vind ik er dit keer zeker nu al wel toffe artiesten tussen zitten, het doet me Goldband in ieder geval semi vergeten.
Er is toch een periode geweest dat Lowlands niet direct uitverkocht? 2014/2015? En dat terwijl de jaren ervoor het wel direct uitverkocht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Denk niet dat het gaat gebeuren, maar Bleachers staat op R&L. Ik zou die dus graag zien :), maar de tour van Bleachers lijkt niet super uitgebreid en vooral op de US en UK gefocust.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Chicken

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Er is toch een periode geweest dat Lowlands niet direct uitverkocht? 2014/2015? En dat terwijl de jaren ervoor het wel direct uitverkocht?
Ja, dat is inderdaad wel weer zo. Zoals Joris hierboven schrijft mogelijk dan wel op de wat langere termijn weer zo'n dip.

Tevens is de hier eerder genoemde oude manier van ticketverkoop bij het kantoor wel een leuk idee haha. Midden in de winter, kunnen we zien wie er echt voor gaan :).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik denk Lowlands het meest kapitaalkrachtige festival van het stel is, en met de opzet ook de meest stabiele.

Geen enkel festival in NL heeft meer value for money dan Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en LLoww

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
94
98
Kan je trouwens iets doen aan die “Oeps, er ging iets mis...Er is een fout opgetreden waardoor wij jouw tickets niet konden reserveren.”-melding? Want dat is anders dan de “We konden geen tickets in deze prijscategorie reserveren”-melding?
 

Gnargel

Playlistbediener
29 jan 2024
6
29
Ik wil niemand valse hoop geven, maar heb 5 minuten geleden nog 2 kaarten gekocht.

Was heel merkwaardig. Kreeg minuut om af te rekenen, kreeg error dat ik te laat was, maar tickets staan keurig in mijn ticketmaster account.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Ik wil niemand valse hoop geven, maar heb 5 minuten geleden nog 2 kaarten gekocht.

Was heel merkwaardig. Kreeg minuut om af te rekenen, kreeg error dat ik te laat was, maar tickets staan keurig in mijn ticketmaster account.
Dat is een mooie verrassing dan! Vorig jaar kwamen wij er in de reguliere verkoop ook uit het niets ineens doorheen na ruim 1.5uur inclusief bericht dat er niks meer beschikbaar was. Mogelijk toch systeem en betalingsfouten of zoiets.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Ik wil niemand valse hoop geven, maar heb 5 minuten geleden nog 2 kaarten gekocht.

Was heel merkwaardig. Kreeg minuut om af te rekenen, kreeg error dat ik te laat was, maar tickets staan keurig in mijn ticketmaster account.
Vaag, ik ben het ook continue blijven proberen.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Dat is een mooie verrassing dan! Vorig jaar kwamen wij er in de reguliere verkoop ook uit het niets ineens doorheen na ruim 1.5uur inclusief bericht dat er niks meer beschikbaar was. Mogelijk toch systeem en betalingsfouten of zoiets.
Ik had vorig jaar precies hetzelfde, dus de kans is er zeker
 

Earl

Nieuw lid
2 feb 2024
4
4
Ik heb helaas ook misgegrepen vanochtend 🙃 Was echt kansloos. Vorig jaar ook al €400+ voor een ticket in de resale betaald dus ik hoop echt dat ik morgen voor een normale prijs een ticket kan krijgen.

Lineup vind ik het vetste in jaren, dus ben echt heel hyped haha 🔥
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en spongebobsong

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik heb helaas ook misgegrepen vanochtend 🙃 Was echt kansloos. Vorig jaar ook al €400+ voor een ticket in de resale betaald dus ik hoop echt dat ik morgen voor een normale prijs een ticket kan krijgen.

Lineup vind ik het vetste in jaren, dus ben echt heel hyped haha 🔥
Ik zou oprecht gewoon lekker wachten tot een week voor het festival. Iedereen koopt nu massaal kaarten en kijkt tzt hoe zijn/haar pet er naar staat. Bij een drupje regen zullen er al genoeg tickets weer in de verkoop staan voor minder dan je er morgen voor betaald.

Edit: of wanneer er in de volgende drops teveel kwalitatief goede acts geboekt worden zullen de Goldband fans ook wel afhaken ;)
 

Gnargel

Playlistbediener
29 jan 2024
6
29
Dat is een mooie verrassing dan! Vorig jaar kwamen wij er in de reguliere verkoop ook uit het niets ineens doorheen na ruim 1.5uur inclusief bericht dat er niks meer beschikbaar was. Mogelijk toch systeem en betalingsfouten of zoiets.
Ben benieuwd hoe het systeem werkt. Je/ik zou toch zeggen dat als iemand kaarten heeft gereserveerd en die niet tijdig heeft betaald, die gelijk daarna wel succesvol door iemand worden afgerekend. Snap dan niet hoe er een uur later nog kaarten terug in het systeem kunnen komen. Dan moet het betalen 4 x achter elkaar niet goed gaan of zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Gebruikers die dit onderwerp bekijken