Graspop Metal Meeting 2027

goed punt, vind het gevoelsmatig gewoon wat vreemd soms
Eens maar denk dat de organisatie vaak ook zal kiezen voor het pad van de minste weerstand

Als de boeker PWD een betere south stage headliner vind maar de agent van motley crue doet moeilijk dat ze persee bovenaan de poster moeten staan, en de agent van parkway drive maakt het niet uit, dan staat uiteindelijk toch motley crue op de south stage ook al zijn ze objectief wellicht minder geschikt

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Waarom zou LN Marilyn Manson niet meer boeken? Vanwege de controverse rond Bryan? Er hebben genoeg anderen gestaan waar ook veel controverse omheen was (As I Lay Dying, Pantera, Till Lindemann, Falling In Reverse), vind juist dat GMM van de grote Europese festivals nog het minst meedoet aan boycotten van bands en cancel cultuur in het algemeen, vind ik een heel goede zaak. Dus wat mij betreft zou MM best kunnen, los van het feit dat zijn laatste passage nogal 'meh' was.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en El_Leipo
Eens maar denk dat de organisatie vaak ook zal kiezen voor het pad van de minste weerstand

Als de boeker PWD een betere south stage headliner vind maar de agent van motley crue doet moeilijk dat ze persee bovenaan de poster moeten staan, en de agent van parkway drive maakt het niet uit, dan staat uiteindelijk toch motley crue op de south stage ook al zijn ze objectief wellicht minder geschikt
Met PwD noem je een band die volgens mij niet heel moeilijk doet over dit soort dingen. Volgens mij een redelijk nuchtere band die wars is van diva-gedrag en niet struikelt over lettergrootte en north of south HL. Laten de muziek voor zich spreken, in 2023 hebben ze wat mij betreft ook Slipknot die na hun kwam echt weggeblazen. Man, wát een show was dat, de energie was gewoon voelbaar om je heen.

Waarom zou LN Marilyn Manson niet meer boeken? Vanwege de controverse rond Bryan? Er hebben genoeg anderen gestaan waar ook veel controverse omheen was (As I Lay Dying, Pantera, Till Lindemann, Falling In Reverse), vind juist dat GMM van de grote Europese festivals nog het minst meedoet aan boycotten van bands en cancel cultuur in het algemeen, vind ik een heel goede zaak. Dus wat mij betreft zou MM best kunnen, los van het feit dat zijn laatste passage nogal 'meh' was.
Alle grote Europese festivals hebben geweigerd die te boeken de afgelopen zomer, was ook iets over uitgesproken in een artikel destijds met de hellfest baas geloof ik. (ja ik weet dat Hellfest geen livenation is maar die had wel aangegeven dat alle grote festivals hem niet hebben willen boeken die zomer) Wanneer Livenation op Europees niveau niet wilt samenwerken met een artiest voor een festivaltour op hun festivals dan zal Graspop weinig keuze hebben gehad.

of dat in 2027 opnieuw het geval gaat zijn kan niemand iets zinnigs over zeggen natuurlijk

• Leuk
de bands die je noemt, As I Lay Dying, Pantera, Till Lindemann, Falling In Reverse heb je natuurlijk bijomend dat as i lay dying en pantera geen lastige bands zijn om mee samen te werken, professioneel. FIR en Till zijn misschien lastig maar ook niet onwerkbaar.
werken met Manson backstage is nog een ander niveau. Ik weet niet hoe lastig hij op graspop was maar ik weet dat hij niet meer moet terug komen naar Alcatraz omdat hij het daar te bont gemaakt heeft. En zo'n zaken wegen nog veel meer door.

Into the grave met nieuwe namen! Lijkt erop dat Forbidden hun afzeggertje ook op Graspop goed gaat maken. Ook Towards the Sinister daar. Dat wordt enorm hopen dat die ook op graspop staan!

• Pray
Waarderingen: MetalLimbo
ik hoop vooral dat gmm Gutalax eens boekt, zou erg tof zijn
1790241262048.png

Ik had vorige week na de RaR aankondiging BFMV wel met potlood opgeschreven als sub op graspop
maar nu komen die opeens met een zaalshow in Vorst in februari (met Pendulum)
Rare timing toch wel. Gok dat we die kunnen afschrijven voor Graspop nu, die gaan de Vorst al niet uitverkopen
En als ze er toch staan zal het pas in de laatste aankondiging zitten in Maart gok ik

Ik had vorige week na de RaR aankondiging BFMV wel met potlood opgeschreven als sub op graspop
Rare timing toch wel. Gok dat we die kunnen afschrijven voor Graspop nu, die gaan de Vorst al niet uitverkopen
En als ze er toch staan zal het pas in de laatste aankondiging zitten in Maart gok ik
als er een sub positie op zaterdag open blijft weten we wie het is he 😅

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Bekijk bijlage 22891
De meesten hiervan zeggen me niet zo veel. (wat opzich positief is voor mij, want dan heb ik hoop dat de interessante namen op South of Heaven staan ipv Into the grave)

Bijzonder dat Gaerea zo laag staat trouwens, zou die op de bovenste rij verwachten op zo'n klein festival. Al moeten we die op Graspop niet meer verwachten natuurlijk, stonden er net nog en staan al op de Alcatraz lineup.

• Leuk
Ze hebben ook Duitsland in de tour opgenomen in jan/feb, dus hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat ze GMM niet doen.

Het blijft toch bijzonder dat iemand die zich online vernoemt naar één van mijn favoriete albums aller tijden verder zó ver weg staat bij mijn muzikale smaak. 😅
Gutalax is van die ITG line-up wel de laatste die ik zou willen zien. Ik vind die echt afschuwelijk.

Verder blijf ik me toch elke keer weer verbazen over hoe interessant ITG boekt! Towards the Sinister springt er voor mij wel bovenuit, ook Yoth Iria en God Dethroned vind ik heel mooie boekingen.

• Haha
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo en dvdh666
Het blijft toch bijzonder dat iemand die zich online vernoemt naar één van mijn favoriete albums aller tijden verder zó ver weg staat bij mijn muzikale smaak. 😅
Gutalax is van die ITG line-up wel de laatste die ik zou willen zien. Ik vind die echt afschuwelijk.

Verder blijf ik me toch elke keer weer verbazen over hoe interessant ITG boekt! Towards the Sinister springt er voor mij wel bovenuit, ook Yoth Iria en God Dethroned vind ik heel mooie boekingen.
haha oeps, ik zeg ook niet dat ik ze "goed" vind. Als is het een band die echt wel vermakelijk is om live bezig te zien (van de beelden die ik online al heb gezien.)

Ze hebben ook Duitsland in de tour opgenomen in jan/feb, dus hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat ze GMM niet doen.
klopt ja zou best kunnen dat ze er staan hoor, ik sluit het niet uit
vind het toch opmerkelijk dat ze in een veel te grote zaal gaan spelen een paar maanden voor de festivals. beetje erg enthousiast. maar zou prima kunnen idd

• Leuk
Waarderingen: MikeHell
haha oeps, ik zeg ook niet dat ik ze "goed" vind. Als is het een band die echt wel vermakelijk is om live bezig te zien (van de beelden die ik online al heb gezien.)
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, over smaak valt niet te twisten. Het valt me gewoon weleens op dat jij enthousiast wordt van bands waarvan ik denk mehhh. Maar dat is juist ook wel leuk aan de metalcommunity. 🤘

Ik heb ze live een stukje gezien vorig jaar op Alcatraz. Je kunt ze een groot feest zeker niet ontzeggen. Ging goed los daar.

klopt ja zou best kunnen dat ze er staan hoor, ik sluit het niet uit
vind het toch opmerkelijk dat ze in een veel te grote zaal gaan spelen een paar maanden voor de festivals. beetje erg enthousiast. maar zou prima kunnen idd
als de prijzen normaal zijn zullen ze toch wel wat kaarten verschuiven gok ik. maar als ze aan 60+ euro zitten vrees ik er ook voor

Users who are viewing this thread