Graspop Metal Meeting 2027

Er is nog niks bekend over een Europese tour, er is nog geen enkele poster in Europa gespot. We weten wel dat ze volgens jaar met vended in de Ziggo Dome gaan staan. Maar wanneer? Kan het zo goed het najaar zijn
Ziggo show zou in juni zijn.

Are Slipknot usually touring under Live Nation? If that’s the case for the upcoming tour, then the notion of „LN won’t work with Manson again“ goes out the window, right?

I know, I’m a bit of a fangirl here, but seriously: the guy sounds better than he has in decades, maybe better than ever. Unbelievable live-comeback.

i hear you.

ben het er mee eens, en ik vind zijn laatste album best lekker

van mij mag hij zeker komen

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik zou het niet erg vinden als hij er staat, maar dan liefst als south stage sub ofzo, zou het jammer vinden als er een HL spot aan wordt besteed

Al ben ik niet overtuigd dat hij op graspop zou staan nadat LN hem vorig jaar op geen enkel van hun festivals heeft geplaatst

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Hoewel het geen geweldige live band is zijn ze vele malen beter dan vroeger. Vooral geluid was vroeger zwaar ondermaats, absoluut dieptepunt was voorprogramma van Metallica. Show stelde ook niks voor. 9 gemaskerde overalls die over het podium rennen en af en toe op een biervat slaan.

Geluid is nu veel beter afgesteld en ze hebben een dikke productie. Tempo wordt helaas nog steeds uit de shows gehaald en met Taylor hebben ze een matige zanger maar desondanks vet om een keer te zien.
Bedoel je in 2004 in de ArenA? Dat ligt dan ook voor een deel buiten de band. Arena is kut voor concerten en voorprogramma's hebben vaak minder geluid dan het hoofdprogramma

Ik zou het niet erg vinden als hij er staat, maar dan liefst als south stage sub ofzo, zou het jammer vinden als er een HL spot aan wordt besteed

Al ben ik niet overtuigd dat hij op graspop zou staan nadat LN hem vorig jaar op geen enkel van hun festivals heeft geplaatst
Misschien eerst aftasten of de fans wel kwamen opdagen en of er ophef zou ontstaan?

ik weet niet wie er in 2018 bij was, maar ik kan alleen maar zeggen dat die show dan beschamend slecht was. nog nooit van mijn leven heb ik zo'n slecht optreden gezien als marilyn manson graspop 2018. En ik heb er toch al een aantal gezien doorheen de jaren.

ik weet niet wie er in 2018 bij was, maar ik kan alleen maar zeggen dat die show dan beschamend slecht was. nog nooit van mijn leven heb ik zo'n slecht optreden gezien als marilyn manson graspop 2018. En ik heb er toch al een aantal gezien doorheen de jaren.
Gezien en ben het er helemaal mee eens. Staat me nog bij hoe slecht dat was

waarom MC op de south stage? in 2023 stonden ze ook op de North?

het is wel al gezegd maar ik hoop toch dat BMTH nu een jaartje of 2 weg blijft en een Rock Werchter/ Pinkpop/ (Jera) gaat doen. zodat we geen Judas situatie krijgen waar ze 3/4 jaren er staan

Ze stonden in 2023 op North omdat dat een gezamenlijke tour was met Def Leppard. Ze wisselden per event om met wie de afsluitende act was, bij Graspop was dat toevallig de beurt aan Def Leppard. (Dit is wat ik me ervan herinner, ik dacht dat dit ook door de bands benoemd was)

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ze stonden in 2023 op North omdat dat een gezamenlijke tour was met Def Leppard. Ze wisselden per event om met wie de afsluitende act was, bij Graspop was dat toevallig de beurt aan Def Leppard. (Dit is wat ik me ervan herinner, ik dacht dat dit ook door de bands benoemd was)
was idd een co headline tour, maar nog steeds? zouden die nog genoeg volk trekken als south stage HL? ik denk dat een 'uniekere' boeking als Faith No More meer kaarten wal verschuiven

donderdag: Slipknot
vrijdag: Parkway Drive
zaterdag: BMTH
zondag: Mötley Crue
Laten we er maar van uit gaan dat ze geen headliners boeken op herhaling
Lijkt ook helemaal niet nodig te zijn met wat er allemaal op tour is
waarom MC op de south stage? in 2023 stonden ze ook op de North?

het is wel al gezegd maar ik hoop toch dat BMTH nu een jaartje of 2 weg blijft en een Rock Werchter/ Pinkpop/ (Jera) gaat doen. zodat we geen Judas situatie krijgen waar ze 3/4 jaren er staan
Los van Slipknot zijn de meeste headliners tussen South/North vrij inwisselbaar denk ik
Denk niet dat Motley Crue, Judas Priest, Parkway Drive, Evanescence, FNM, Gojira etc moeilijk doen over op welke mainstage ze staan
Zelfs Korn hebben ze nog op de north stage weten te boeken laatste keer terwijl die op veel grotere festivals de grootste naam van de dag waren

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Laten we er maar van uit gaan dat ze geen headliners boeken op herhaling
Lijkt ook helemaal niet nodig te zijn met wat er allemaal op tour is

Los van Slipknot zijn de meeste headliners tussen South/North vrij inwisselbaar denk ik
Denk niet dat Motley Crue, Judas Priest, Parkway Drive, Evanescence, FNM, Gojira etc moeilijk doen over op welke mainstage ze staan
Zelfs Korn hebben ze nog op de north stage weten te boeken laatste keer terwijl die op veel grotere festivals de grootste naam van de dag waren
goed punt, vind het gevoelsmatig gewoon wat vreemd soms

was idd een co headline tour, maar nog steeds? zouden die nog genoeg volk trekken als south stage HL? ik denk dat een 'uniekere' boeking als Faith No More meer kaarten wal verschuiven

Oh nee, maar volgens mij verkopen de dagen met de klassieke 80s headliners over het algemeen zeer langzaam op Iron Maiden na.

Oh nee, maar volgens mij verkopen de dagen met de klassieke 80s headliners over het algemeen zeer langzaam op Iron Maiden na.
dit jaar ging de zondag toch best ok?

denk dat klassike 80s headliner met een goeie power metal head/subhead er bij wel een werkende formule is.

Users who are viewing this thread