Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zat zelf te denken
Bring me the Horizon dan na 2022 weer eens terug halen voor een Alpha set van 1.5 uur
Van mij mogen de headliners wel wat langer staan.
Werkelijk de meest verschrikkelijke, niks zeggende, hyper commerciële, aalgladde act van de laatste jaren wil je als legacy act op Lowlands? Alsjeblieft zeg.
Was vergeten dat ik deze reactie had geplaatst! Maar ben oprecht benieuwd, wat maakt BEP hierin ander dan een Beddingfield of Sugababes? Legacy is per definitie commercieel en goedkoop, daar is die slot voor.
Werkelijk de meest verschrikkelijke, niks zeggende, hyper commerciële, aalgladde act van de laatste jaren wil je als legacy act op Lowlands? Alsjeblieft zeg.
Elephunk en Monkey Business zijn anders wel echt heerlijke albums hoor, goeie featurings ook. Wat ze daarna hebben uitgebracht vind ik ook 10x niks, maar om ze nou zo weg te zetten onterecht.
Was vergeten dat ik deze reactie had geplaatst! Maar ben oprecht benieuwd, wat maakt BEP hierin ander dan een Beddingfield of Sugababes? Legacy is per definitie commercieel en goedkoop, daar is die slot voor.