Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Ik kijk uit naar het moment dat er wat meer headliners in de mix komen...

Vorig jaar waren we op een punt dat Gorillaz, The xx, The Cure, Moby, maar ook Lorde, Nick Cave (en vooruit, TOP) al vrij vroeg in de mix zaten. Dat soort namen mis ik nog wel een beetje.

Maar goed, het is het nog maar september natuurlijk. Primavera (volgende week?) zal de boel misschien wat opschudden. De editie van 2026 qua bovenkant kloppen zal moeilijk zijn, wat een prachtaffiche was dat.

• Leuk
Waarderingen: phil, JP5 en Loek123
Hele fijne return to form weer van Beck, met z’n nieuwe album.

Mag van mij graag doorkomen, nog nooit gezien. Zijn laatste 2 doorkomsten was hij sub in de Barn.
Beck mag van mij ook weer eens passeren.

In 2016 zeer positief verrast door zijn optreden met een heel sterke band.

Ik moest even kijken waarom ik hem in 2022 niet heb gezien, maar dat kwam door het weer.
Na Rag n Bone Man waren we zo doorweekt dat we terug waren gegaan naar de camping om droge kleding aan te doen en te eten.
Toen waren we niet op tijd terug.

• Leuk
Waarderingen: phil en JP5
Beck mag van mij ook weer eens passeren.

In 2016 zeer positief verrast door zijn optreden met een heel sterke band.

Ik moest even kijken waarom ik hem in 2022 niet heb gezien, maar dat kwam door het weer.
Na Rag n Bone Man waren we zo doorweekt dat we terug waren gegaan naar de camping om droge kleding aan te doen en te eten.
Toen waren we niet op tijd terug.
Hier hetzelfde. Pixies toen nog mee kunnen pakken, maar beck en the war on drugs gemist doordat een vriend doorweekt was en de tent niet meer terug kon vinden op onze eerste keer werchter. Die dag was ook wel echt top met pearl jam als headliner en ook nog fontaines dc & black pumas. En blijf het mooi vinden dat onze eerste act ooit op werchter the dead south was hahaha

• Leuk
Waarderingen: phil
Afstand Hive-weide is toch totaal niet ver?

Zelfs die bussen zijn gewoon heel goed te doen.
Als er daardoor mensen zijn niet meer gaan, vraag ik mij af wat ze dan wel verwachten.
Kan me voorstellen dat mensen die altijd naar Lowlands, Down the Rabbit hole of Best Kept secret gingen, even moeten wennen aan de afstanden op PKP en RW.

• Leuk
Waarderingen: phil
Muse + Phoebe Bridgers
Stevie Wonder
Pearl Jam
Tame Impala
Money Cash GIF by Sleeping Giant Media

Ik ga er even een absolute wildcard ingooien voor de Barn.

Danny Elfman.

Die tourt momenteel langs festivals in de U.S en zou volgende zomer ook hier wel mogen passeren. Hij brengt eigen solo werk, nummers van Oingo Boingo en met een uitgebreide band achter hem ook een paar van zijn meest iconische filmtheme's als het Batman theme, Beetlejuice en uiteraard This is Halloween.

Ik ga er even een absolute wildcard ingooien voor de Barn.

Danny Elfman.

Die tourt momenteel langs festivals in de U.S en zou volgende zomer ook hier wel mogen passeren. Hij brengt eigen solo werk, nummers van Oingo Boingo en met een uitgebreide band achter hem ook een paar van zijn meest iconische filmtheme's als het Batman theme, Beetlejuice en uiteraard This is Halloween.
Gent Jazz

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Mr. Y

Users who are viewing this thread