Lowlands 2026

Specifieke wensen? Voor mij is 90 procent van die line-up altijd onbekend... Vrijdag de Utrechtse Malou aan het werk gezien, draaide erg lekker (in een lege tent).
Jan Koster zou ik graag in een van de ochtenden zien draaien. Stond vorig jaar in de Hacienda op donderdag en heeft nu 2 keer op Wildeburg gestaan. Met een mix Garage en House denk ik echt perfect voor zo'n ochtend.
Ik zag iemand anders op dit forum opperen om Joost van Bellen die maandag ochtend de laten doen. Lijkt me een uitstekend idee! Die maakt er wel echt een party van altijd. Het kan in iedergeval niet slechter dan vorig jaar Maandag ochtend. Wat een aanfluiting was dat zeg..

Runningman, Stipp, Caim, Mia Cecile, Cinnaman en Orpheu The Wizzard zouden ook zeker niet mistaan! Al is die laatste misschien iets te groot voor Armadillow.

Malou ga ik eens checken. ken ik nog niet!

Jan Koster zou ik graag in een van de ochtenden zien draaien. Stond vorig jaar in de Hacienda op donderdag en heeft nu 2 keer op Wildeburg gestaan. Met een mix Garage en House denk ik echt perfect voor zo'n ochtend.
Ik zag iemand anders op dit forum opperen om Joost van Bellen die maandag ochtend de laten doen. Lijkt me een uitstekend idee! Die maakt er wel echt een party van altijd. Het kan in iedergeval niet slechter dan vorig jaar Maandag ochtend. Wat een aanfluiting was dat zeg..

Runningman, Stipp, Caim, Mia Cecile, Cinnaman en Orpheu The Wizzard zouden ook zeker niet mistaan! Al is die laatste misschien iets te groot voor Armadillow.

Malou ga ik eens checken. ken ik nog niet!
Wie sloot vorig jaar ook alweer de Armadillow af?

Ohja was die alweer vergeten aangezien ik 'm peerde bij het laatste nummer van de set van Oberman en Oceanic, maar Kimmah was uiteindlijk de allerlaatste ja
Niet dat ik er zelf was hoor, gewoon even Google AI gevraagd. Rond die tijd was ik namelijk ook alweer op weg naar huis.

Ik ga dit jaar ook weer eens kijken samen met m'n vrouw, voor het eerst sinds 2010! (Toen zonder vrouw) Ik was er de jaren 2005-2010, dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat zijn. Heel weinig must-sees; we houden niet van de Hip-hop/Rap en heb van de bandjes al enorm veel gezien. De hypes van Sombr, Geese en Blood Orange loop ik ook nog niet warm voor, maar we laten ons verassen. Vrees wel voor de veranderingen in publiek na vele verhalen. Nu nog even tickets scoren..

Totaal met je oneens. Als je een kaartje koopt heb je een bepaalde verwachting. In mijn geval dat ik mijn rust kan pakken op camping 6, geen rijen etc.

Met jouw redenatie kunnen ze dus ook de tenten verkleinen en zo alsnog drukte veroorzaken?

De vorige keer dat ze dit deden was het totale chaos op camping 5.

En als organisatie zou je ook transparant kunnen zijn en dit open kunnen communiceren ipv het ‘stiekem’ tekstueel aanpassen op je websites.
Precies toen was camping 7 er nog, waar nu ook een parkeerplaats is langs de uitgang. Wij stonden toen best lang te wachten op vrijdag ochtend voordat die camping gereed was gemaakt

Ik ga dit jaar ook weer eens kijken samen met m'n vrouw, voor het eerst sinds 2010! (Toen zonder vrouw) Ik was er de jaren 2005-2010, dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat zijn. Heel weinig must-sees; we houden niet van de Hip-hop/Rap en heb van de bandjes al enorm veel gezien. De hypes van Sombr, Geese en Blood Orange loop ik ook nog niet warm voor, maar we laten ons verassen. Vrees wel voor de veranderingen in publiek na vele verhalen. Nu nog even tickets scoren..
dat zijn precies de jaren dat ik er ook voor t eerst was
ben daarna nog in 2013 2016 2017 2018 en 2019 en 2022 geweest
daarna niet meer, nu al 3 jaar voor pukkelpop gekozen
dat komt meer bij LL 2005-2010 voor mijn gevoel
ben heel benieuwd hoe jij LL anno nu gaat vinden

• Leuk
Waarderingen: Coaster
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom dan dit jaar toch weer voor Lowlands gekozen ondanks dat je weinig must-sees hebt?

Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom dan dit jaar toch weer voor Lowlands gekozen ondanks dat je weinig must-sees hebt?
De madam wou altijd al eens naar Lowlands en met het oog op niet uitverkocht en mogelijk wat goedkopere kaartjes samen weer even een weekend festivallen. Pukkelpop en Haldern ook overwogen maar in praktijk lastiger voor elkaar te krijgen ivm met uitverkocht of oppas. Zij heeft veel bands nog niet gezien, dus dat scheelt weer.

Hmm, ik heb ook de beste herinneringen aan die LL-jaren, maar vind het nog altijd een fantastisch festival. Wat vind jij op PP, dat je niet meer vond op LL?

Ik ga nog altijd samen met mijn broers, al vanaf 2001, mijn oudste broer gaat vanaf 1996 heel veel veranderd maar het blijft gewoon fantastisch een weekend Lowlands 🥳☀️😎🍻🪩

Hoe ervaar jij t verschil tussen Lowlands en Pukkelpop? Wat trekt je aan t een of de ander?

voor mijn gevoel is pukkelpop anno nu een beetje de vibe van LL 2010
minder irritante instavloggers, minder mensen die enkel voor t nachtprogramma komen
minder irritante groepen.
ook bij de minder bekende acts staat gewoon volk.
minder mensen die in een tent van 2.800 euro slapen

• Leuk
Waarderingen: davadude en Greyhound
Hoeveel kaartjes zie jij vandaag op T/M? Dan werk ik zo even de zondag bij. Vind het heel irritant dat prijs en aanbod toenemen 😤
Ja!! Ik zit nog steeds te wachten dat ze nog ietsjes zakken, aanbod blijft maar licht stijgen... Maar nu stijgen de prijzen ook weer!!

Nog 1 weekje wachten?

Ik was er vorig jaar ook voor het eerst sinds 2014. En ja het is enorm veranderd maar wat wil je na al die jaren. Heb me samen met de vrouw gewoon uitstekend vermaakt.

Niet alle veranderingen zijn slecht:

-Het eten was al goed maar is nu echt spectaculair, je kunt de gekste dingen eten en het is echt restaurant of goede food truck kwaliteit
-Sombr hypes kunnen live ineens hartstikke tof zijn, het kostte Chapel Roan ongeveer 3 minuten om mij over de streep te halen, dikke grijns tussen de blije gen z’s (met mijn grijze haren in mn tool shirt)
- ‘s nachts is echt IEDEREEN aan de drugs, en dat levert een veel vriendelijkere sfeer op dan die bezopen toestanden van vroeger (het helpt als je drugs zelf leuk vind uiteraard)
- minder willen zien is juist leuk op lowlands, zo kom je ineens veel vaker in de Lima of X-ray of dus toch bij Sombr
- Het terrein is inmiddels geperfectioneerd, vooral ‘s nachts ziet het er uit als een soort lsd flipperkast. Totale overstimulatie maar vet hoor.
- Zitplekken, dat was vroeger echt minder. Overal terrasjes, stoelen, bankjes, hangmatten enz je kan zitten en je rust pakken. Vorig jaar met de vrouw allebei een terrasstoel gejat en bij de alpha al zittend met een pint naar Raye gekeken haha

Het is eerst ff een cultuur shock maar na eventjes open te stellen ben je toch gewoon weer op lowlands.

Dan storen die yuppies je ook meteen niet meer ;)

We zijn er dit jaar dus gewoon weer! En eerlijk gezegd denk ik dat we het wel weer een paar aaneengesloten jaren blijven doen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread