Lowlands 2026

Specifieke wensen? Voor mij is 90 procent van die line-up altijd onbekend... Vrijdag de Utrechtse Malou aan het werk gezien, draaide erg lekker (in een lege tent).
Jan Koster zou ik graag in een van de ochtenden zien draaien. Stond vorig jaar in de Hacienda op donderdag en heeft nu 2 keer op Wildeburg gestaan. Met een mix Garage en House denk ik echt perfect voor zo'n ochtend.
Ik zag iemand anders op dit forum opperen om Joost van Bellen die maandag ochtend de laten doen. Lijkt me een uitstekend idee! Die maakt er wel echt een party van altijd. Het kan in iedergeval niet slechter dan vorig jaar Maandag ochtend. Wat een aanfluiting was dat zeg..

Runningman, Stipp, Caim, Mia Cecile, Cinnaman en Orpheu The Wizzard zouden ook zeker niet mistaan! Al is die laatste misschien iets te groot voor Armadillow.

Malou ga ik eens checken. ken ik nog niet!

Jan Koster zou ik graag in een van de ochtenden zien draaien. Stond vorig jaar in de Hacienda op donderdag en heeft nu 2 keer op Wildeburg gestaan. Met een mix Garage en House denk ik echt perfect voor zo'n ochtend.
Ik zag iemand anders op dit forum opperen om Joost van Bellen die maandag ochtend de laten doen. Lijkt me een uitstekend idee! Die maakt er wel echt een party van altijd. Het kan in iedergeval niet slechter dan vorig jaar Maandag ochtend. Wat een aanfluiting was dat zeg..

Runningman, Stipp, Caim, Mia Cecile, Cinnaman en Orpheu The Wizzard zouden ook zeker niet mistaan! Al is die laatste misschien iets te groot voor Armadillow.

Malou ga ik eens checken. ken ik nog niet!
Wie sloot vorig jaar ook alweer de Armadillow af?

Ohja was die alweer vergeten aangezien ik 'm peerde bij het laatste nummer van de set van Oberman en Oceanic, maar Kimmah was uiteindlijk de allerlaatste ja
Niet dat ik er zelf was hoor, gewoon even Google AI gevraagd. Rond die tijd was ik namelijk ook alweer op weg naar huis.

Ik ga dit jaar ook weer eens kijken samen met m'n vrouw, voor het eerst sinds 2010! (Toen zonder vrouw) Ik was er de jaren 2005-2010, dus ben erg benieuwd hoe het nu gaat zijn. Heel weinig must-sees; we houden niet van de Hip-hop/Rap en heb van de bandjes al enorm veel gezien. De hypes van Sombr, Geese en Blood Orange loop ik ook nog niet warm voor, maar we laten ons verassen. Vrees wel voor de veranderingen in publiek na vele verhalen. Nu nog even tickets scoren..

• Geweldig
Waarderingen: LLoww
Totaal met je oneens. Als je een kaartje koopt heb je een bepaalde verwachting. In mijn geval dat ik mijn rust kan pakken op camping 6, geen rijen etc.

Met jouw redenatie kunnen ze dus ook de tenten verkleinen en zo alsnog drukte veroorzaken?

De vorige keer dat ze dit deden was het totale chaos op camping 5.

En als organisatie zou je ook transparant kunnen zijn en dit open kunnen communiceren ipv het ‘stiekem’ tekstueel aanpassen op je websites.
Precies toen was camping 7 er nog, waar nu ook een parkeerplaats is langs de uitgang. Wij stonden toen best lang te wachten op vrijdag ochtend voordat die camping gereed was gemaakt

Users who are viewing this thread