Filmtopic

Vond het echt geweldig, ik ken het verhaal van Troje en The Odyssey dus dat helpt. Acteerwerk, visuals, geluid, muziek alles van ongekend hoog niveau!

Goede film maar imo niet Nolan's beste.De kleine 3 uur gingen snel voorbij maar je moet wel iets weten,houden van de Griekse mythologie. Topcast en prachtige beelden, maar soms niet geheel overtuigend of mijn verwachtingen waren te hoog.Al met al een van de betere films dit jaar.Wat me opviel na afloop de vrij lauwe reacties van het overwegende "popcorn" publiek.
Ik ga hem ook zien binnenkort, welke info zou ik op moeten zoeken om de film beter te begrijpen zoals je aangeeft

Gister op 70mm gezien in de KINO, vond m echt tof! Maar ik ben dan altijd wel geïnteresseerd geweest in de Griekse Mythologie en heb zelf nog stukken van de Odyssee vertaald op de middelbare school.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Gister op 70mm gezien in de KINO, vond m echt tof! Maar ik ben dan altijd wel geïnteresseerd geweest in de Griekse Mythologie en heb zelf nog stukken van de Odyssee vertaald op de middelbare school.
Vandaag ook op 70mm gezien in KINO, blijft altijd een leuke ervaring, zeker met het korte introductie verhaaltje erbij. Ik denk dat ik hem ook nog wel is in IMAX wil zien, donkere scenes voelde soms iets te donker aan.

Film zelf ook weer episch, net als bijna alle Nolan films, blijft toch één van mijn favoriete regisseurs. Muziek, beeld, acteer werk was allemaal ijzersterk, en dan ook nog het mooie verhaal de Oddysee.

Net niet in mijn persoonlijke top 3 van Christopher Nolan films.

Laatst bewerkt:
Ik ga hem ook zien binnenkort, welke info zou ik op moeten zoeken om de film beter te begrijpen zoals je aangeeft
Denk dat het verhaal van Troje opzich wel handig is om een beetje te kennen, inclusief de namen van de mensen (en goden) die daar een belangrijke rol in hebben gespeeld. Daarnaast is dat instagram filmpje ook nuttig

Het is me niet meer gelukt om ‘m voor mijn vakantie te kijken, dus hopelijk over 2,5 week nog steeds in IMAX te zien! 🤞🏼

Users who are viewing this thread