Sport algemeen

Benieuwd of België vanavond wel voor een stunt kan zorgen, of het in ieder geval spannend weet te maken. Als je de basisspelers naast elkaar legt, zou ik denk ik geen enkele Belg bij Spanje in de basis zetten. Dat hoeft natuurlijk niet altijd iets te zeggen; Paraguay, Kaapverdië en Egypte hebben het hier en daar ook nog grotere landen waarvoor dit ook gold knap lastig gemaakt.

Hoe is het gevoel in België op dit moment? Ergens wel jaloers op zo'n dag dat je nog een beetje aan het werk bent, maar eigenlijk al met je hoofd bij die pot zit.

Benieuwd of België vanavond wel voor een stunt kan zorgen, of het in ieder geval spannend weet te maken. Als je de basisspelers naast elkaar legt, zou ik denk ik geen enkele Belg bij Spanje in de basis zetten. Dat hoeft natuurlijk niet altijd iets te zeggen; Paraguay, Kaapverdië en Egypte hebben het hier en daar ook nog grotere landen waarvoor dit ook gold knap lastig gemaakt.

Hoe is het gevoel in België op dit moment? Ergens wel jaloers op zo'n dag dat je nog een beetje aan het werk bent, maar eigenlijk al met je hoofd bij die pot zit.
geslaagd WK, we weten dat het moeilijk wordt maar kansloos zijn we niet.
ik geef ons 30% kans

Niks te verliezen-vibe. En veel vergelijkingen met 1986. Ook kwarfinale. Ook Spanje. Door met penalty's. (Persoonlijk vind ik het Spanje van nu wel véél beter dan de ploeg in 86).

Hoop vooral dat we dezelfde mentaliteit aan de dag brengen als tegen USA. De kans dat we winnen is op papier niet zo heel groot (zie je vergelijking qua basisspelers, zou Courtois wel nog boven Simon zetten ;)), maar we gaan altijd enkele kansen krijgen, dus wie weet. Ik word ook niet meteen warm van dat gebrei van Spanje altijd, dus als je er eentje kan maken tegen hen, stijgen de kansen alleen maar. En ooit gaan die er wel eentje tegenkrijgen, dus why not us.

Vooral erg benieuwd hoe de Rudi vanavond weer gaat verrassen met z'n basiself, want daar is werkelijk geen peil op te trekken.

• Leuk
Waarderingen: reaper
In heel ander (maar met een raakvlak), waarschijnlijk ook heel weinig gebaseerd, nieuws; er gaan geruchten dat Ajax in de markt is voor Lukaku.

Ter Stegen, Lukaku, allemaal spelers die als ze ook nog maar een beetje hun niveau aantikken meteen tot de beste van de competitie horen maar ook door het salaris een hele grote gok zijn. Weet niet of ik dat nou echt goed beleid vind, ook omdat je er geen cent van teruggaat ziet en ze talenten in de weg gaan zitten.

Mij ook, nog los van dat bij Ajax nog nooit iemand ook maar de helft heeft verdiend van wat hij nu bij Napoli verdient.
sowieso zie ik die in de benelux alleen maar bij anderlecht nog spelen

in other news,
de antwerp overname lijkt de goede richting uit te gaan.
en is dringend nodig
want geen geld voor CEO's CFO's en andere posities terug in te vullen,
hoofd jeugdwerking is weg,
spelers einde contract allemaal weg op 2 na maar niemand is vervangen
nog geen trainer voor de eerste ploeg

het gaat goed met cluppie

Ik heb de indruk dat er via allerlei kanalen en media een ongeziene, positieve vibe kunstmatig gecreëerd wordt, redelijk on-Belgisch zelfs.
Bovendien is het koffiedik kijken wat de basisopstelling nu weer zal zijn en of ze gaan kamperen als bange angsthazen zoals Marokko gisteren.
Maar we duimen wel 🤞🤞

de antwerp overname lijkt de goede richting uit te gaan en is dringend nodig
ik hoop het voor jou maar is VDH de juiste man of de laatste reddingsboei? heeft er wel alle schijn van dat mega-Toby als pasmunt moet dienen om de supporters te paaien

ik hoop het voor jou maar is VDH de juiste man of de laatste reddingsboei? heeft er wel alle schijn van dat mega-Toby als pasmunt moet dienen om de supporters te paaien
VDH is dat zeker niet, maar we zijn op dit moment zelfs geen zinkend schip niet meer maar een schip op een droogdok...
er moet iets veranderen, a is het maar een overgangsperiode net zoals in 2de klasse toen Hofmans de boel overnam uit rancunne

• Leuk
Waarderingen: B0G5

Users who are viewing this thread