FR Hellfest 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter imac
  • Startdatum Startdatum
Iemand nog tips voor kaarten kopen?
Account vooraf maken? Betalen creditcard? Misschien nog andere tips haha

• Pray
Waarderingen: MartinB
Ik ga dinsdag een poging wagen. Je kan geen account vooraf maken. Het is volgens mij een grote loterij.
2 kaartjes per transactie.

• Leuk
Waarderingen: Honk
Hellfest 2027 tickets zijn in de pocket!!! 🎉🎉🎉
Wat een spanning bij het kopen van die tickets zeg...

Voor het eerst Graspop inruilen voor Hellfest, enorm benieuwd
WIJ ZIJN DAAR!!! Wie sluit aan?

• On fire
Waarderingen: Spartannn1942
Zoals in het 2027 topic gepost, hier ook mijn ticket gescoord (1 stuk).
Tijdens het uitchecken plots een 500 error en stond terug 160.000ste terug in de rij, gelukkig opgelost gekregen.

Enorm benieuwd naar de ervaring, sfeer, inkleding en uiteraard affiche.

Wauw,hoe krijg je het voor elkaar al zo vaak op rij?
Hier weer niks voor jaar 5 op rij,met een wachtrij van over de 100.000.
Deze keer met de hulp van mijn vriend, die op vakantie is in Frankrijk. Hij stond direct redelijk dicht in de wachtrij. Het is echt geluk hebben.

Ik ging als 14.000 de wachtrij in. Kwam er ook vlot doorheen. Alles ingevuld en toen een 500 foutmelding bij de betaling.
Daarna is het uiteraard niet meer gelukt. Erg jammer! Maar ik wist dat het moeilijk kon worden.

Ik ging als 14.000 de wachtrij in. Kwam er ook vlot doorheen. Alles ingevuld en toen een 500 foutmelding bij de betaling.
Daarna is het uiteraard niet meer gelukt. Erg jammer! Maar ik wist dat het moeilijk kon worden.
Als je dan de "back" optie in de browser gebruikte had je kans om alsnog op de betaalpagina te raken. Ik had éxact hetzelfde en kwam de tip tegen op Reddit, dan vrij vlot kunnen reserveren.

Als je dan de "back" optie in de browser gebruikte had je kans om alsnog op de betaalpagina te raken. Ik had éxact hetzelfde en kwam de tip tegen op Reddit, dan vrij vlot kunnen reserveren.
Het was sowieso kut, want de website stond in het Engels, maar het witte veld bleef in het Frans. Die foutmelding was dan wel weer in het Engels, maar kreeg niet echt opties na even wachten. Uiteindelijk pagina ververst, tja dat was waarschijnlijk niet de beste beslissing, maar meer opties zag ik ook niet.
Wel balen want ik was om 13.15 al bij de betaling :cry:

Users who are viewing this thread