Festileaks Draft XXI: Live Aid anno 2026

Nee... liever een lelijke zelfgemaakte Paint aankondiging of poster dan iets met AI. Dat zijn toch wel instant wat minpunten voor mij.
En liever geen posters dan eentje met AI? Want zelf iets knutselen met Canva duurt 10x zo lang als iets door AI laten genereren in mijn geval, dus ja šŸ˜…

Heb wel zometeen nog uurtje, zal er ook eens voor kijken dan; you’ve convinced me!
Had laatst ook mijn CV erin opgemaakt. Had altijd zo'n ouderwetse in Word, maar nu een flashy met kleur. Moet wel eerlijk bekennen dat mijn vriendin designer is dus die heeft het grootste deel van het werk gedaan šŸ˜… maar het is best gebruikersvriendelijk en er staan ook al veel formats in die je kunt gebruiken!

Had laatst ook mijn CV erin opgemaakt. Had altijd zo'n ouderwetse in Word, maar nu een flashy met kleur. Moet wel eerlijk bekennen dat mijn vriendin designer is dus die heeft het grootste deel van het werk gedaan šŸ˜… maar het is best gebruikersvriendelijk en er staan ook al veel formats in die je kunt gebruiken!
Heb ik al eens geprobeerd voor de RW/Pinkpop Draft, maar toen merkte ik dat ik niet veel kon met de gratis versie en na mijn free trial-periode het dan opgegeven... Maar ik geef het een tweede kans!

• Confetti
Waarderingen: AngieH
Heb ik al eens geprobeerd voor de RW/Pinkpop Draft, maar toen merkte ik dat ik niet veel kon met de gratis versie en na mijn free trial-periode het dan opgegeven... Maar ik geef het een tweede kans!
Ik ben vooral heel benieuwd naar je thema en je artiesten! De vorige keer presenteerde je het heel leuk, dus de poster is voor mij wel bijzaak sowieso 😊

Oei, iedere poster of anouncement post die ik heb gemaakt is via de gratis versie gegaan šŸ˜…, ik sta altijd open voor consulaties ivm posters

Deze opzet laat natuurlijk ruimte om bands te boeken die zeer onwaarschijnlijk zijn. We hebben een goed doel gevonden waar namelijk veel bands zich aan willen wijden en we willen dat de acts ook het gevoel van dit goede doel uitstralen. Dus zijn we zeer trots om de eerste naam aan te kondigen.

Talking Heads

Talking-Heads.jpg

@Koekdoos @Oasiss

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: AngieH en MadMandra27
Deze opzet laat natuurlijk ruimte om bands te boeken die zeer onwaarschijnlijk zijn. We hebben een goed doel gevonden waar namelijk veel bands zich aan willen wijden en we willen dat de acts ook het gevoel van dit goede doel uitstralen. Dus zijn we zeer trots om de eerste naam aan te kondigen.

Talking Heads

Talking-Heads.jpg

@Koekdoos @Oasiss
oh for fucks sake :cry: hoe kon het ook anders!

• 100
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread